Satelitski modul

  • 12 December 2016
  • 63 odgovora
  • 12853 pregleda

Mogu li kupiti CA modul za TV i koristiti uz Vip sat tv? ili to treba nekako upariti preko službe za korisnike?

Odgovora 63

Bok @Frodo ,

na žalost, ne nudimo takvu mogućnost.

Pozdrav
Razina korisnika 6
Bedž +3
korisnici VIPsat TV usluge imaju mogucnost koristenja modula sa karticom
Razina korisnika 6
Bedž +3
Da samo dodam ne moraju kupovati modul nego ga dobiju na koristenje od vip-a
Naravno pretpostavljam da imas tv koji ti podrzava CI+ standard za modul i tv mora imati satelitski tuner
Antenu ce doci namontirati vip tehnicar i sve sto treba oko kabela do tv-a
Jednokratna instalacijska naknada je 69 kn uz ugovor na 24 mj. isto kao da se namontira sat. receiver
Da samo dodam ne moraju kupovati modul nego ga dobiju na koristenje od vip-a
Naravno pretpostavljam da imas tv koji ti podrzava CI+ standard za modul i tv mora imati satelitski tuner
Antenu ce doci namontirati vip tehnicar i sve sto treba oko kabela do tv-a
Jednokratna instalacijska naknada je 69 kn uz ugovor na 24 mj. isto kao da se namontira sat. receiver


naime,
ja posjedujem smart TV Philips 55PUS6501/12 i rečeno mi je od strane
tehničke službe VIP-a da za cam modul nemaju tu mogućnost, :?:?
ako vi znate kako da dođem do toga - bio bi Vam zahvalan.
Ukoliko to nije moguće, koji cam CL+ modul da kupim pošto se nude svakakvi,
i od koje marke.
Hvala
Modul ćeš dobiti jedino ako ga zatražiš na prodajnom mjestu prilikom potpisivanja ugovora.
Njega tehničar donosi prilikom instalacije i od strane vip-a moraju biti upareni modul i kartica,moje je mišljenje da zbog toga nema smisla tražiti neke druge module jer je upitno hoće li raditi i ako bude neka poteškoća neće ti puno pomoći jer se ne koristi njihova oprema.
Razina korisnika 6
Bedž +3
i jedan od uvjeta je da sam moras sloziti kanale u tv-u
Hvala na odgoorima,
ali ja jesam zatražio odmah pri potpisivanju modul ali od modula niti m :(
Za slaganje programa - to bi mi bio najmanji problem 🆒
Zamolio bi nekog od VIP-a da mi točno kaže da li mogu dobiti taj modul ili ne?
ukoliko da - kome da se obratim osim tehničkoj podršci (koja me je lagano .... )
Razina korisnika 6
Bedž +3
Evo cekamo da se netko od djelatnika VIP-a javi, ako ne postavi pitanje na facebook od VIP-a
Dobio odgovor na Facebook pošto sam im postavio to pitanje:
Citiram:
"Poslali smo na provjeru, čim dobijemo povratnu informaciju ćemo ti se javiti."
:(:(:(
Nadam se da budem dobio pozitivan odgovor od strane VIP-a.
Dakle stigao odgovor od korisničke službe:

"Poštovani gospodine XXXXX,

zahvaljujemo na poslanoj poruci.
Prije svega Vam se ovim putem ispričavamo zbog nastalih poteškoća i unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju.
Nastavno na Vaš upit napravljena je provjera u sustavu te trenutno nemamo u ponudi CAM modula"


Na žalost ništa do daljnjeg od CAM Modula.

:(:(:(:(:(:(
znači,saga o modulu se nastavlja....:?
zanima me koliko dugo će potrajati farsa sa modulima kojih ima i nema?
zanima me odgovor na ovo pitanje ?
koja je trenutna situacija daju li ugovor sa modulom ili ne ???
ili ce davati prepaid 3 mjeseca kao max tv
pa kome se svidi nek produzi ?

pozdrav ! ! !
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nema modula u VIPu
Razina korisnika 6
Bedž +3
a zasto nema ?
E to i mene zanima, zašto nema?
Razina korisnika 5
Ima, nema ? Nevjerojatno? Kao i mnogo drugih stvari u Vip-u....
Razina korisnika 6
Bedž +3
izgleda da ipak nema u VIP-u 😞, konkurencija je i u tu uzela dio korisnika, odes kupis modul i karticu bez ikakvih ugovora, platis gotovinom i traje 12 mj.

Poštovani...
da li ima nekih novosti vezanih za gledanje vipsat usluge direktno na tv:
Većina novih Led tv ima ugrađene satelitske prijemnike u sebi, pa je žalosno da u ponudu ne uključite vip module. Mnogi bi se odlučili na takav način gledanja.
Molim nadležene ovog foruma da proguraju malo ovu inicijativu..
Unaprijed zahvaljujem,
Razina korisnika 6
Bedž +3
uzalud, nece se sigurno nista promjeniti u vezi toga
druga stvar kad uzmes modul moras sam slagati kanale na TV-u jer vip a nijedan drugi operater nije duzan azurirati listu kanala osim u sluzbenom receiveru Kaon
znam kako funkcionira modul, trenutno koristim modul od konkurencije, a ovo slaganje programa po meni je prednost, a ne nedostatak..
pitanje je da li ti budu u tehničkoj službi uparili modul sa karticom, koliko sam načuo "ne rade" ili im se neda.
Bezveze mi je to "ispod pulta".. Zato sam i postavio to pitanje da se možda potakne to pitanje ili zauszme stav, ako nadležni prate temu ovog foruma, ili super forumaši imaju kakvog utjecaja kod slaganja novih ponuda..
Dvije najbitnije stvari modul i esim nemaju u ponudi, a zaboravili su da je trenutno 2018. godina.
Poštovanje,
dok sam živio u Njemačkoj, koristio sam usluge MaxTv-Sat.
Išlo je ovako.
Programi su bili na Eutelsat 16A (kao i vaši), preplata je bila za definirani paket na godinu dana. MaxTv je meni poslao CI modul (Common Interface) i smartcard za otključavanje za paket definiranih programa. Kad bi prošla godina a paket nije bio obnovljen, programi bi se automatski zaključali.

Sada živim u Zagrebu, imam sve moguće MaxTv pakete preko interneta ali imam instalirane i Satelite, Astra 19,2 kao i Eutelsat 16A. Na zadnjem sam našao pod frekvencijom: 11.554 GHz vaše Planetsport programe i sad mi u principu treba samo vaš CI modul i smartcard s definiranim programima, koji vi otključate.
Pitanje:
- Zašto trebam vaš tanjur i vaš receiver, ako imam integrirani receiver u tv-prijemniku?
- Zašto vaša kuća nije malo više fleksibilna, te preko satelita ponudi samo opciju Planetsport za recimo 50,00 kn mjesečno, odnosno na godišnjoj preplati, pri plaćanju odjednom, za 500,00 kn !? I time privuče dodatne korisnike, koji su na bilo koji način ugovorom vezani za drugog providera? To se u Quality Managementu zove „bench mark“, odnosno ugledati se na one, koji to rade uspješno i premaa njima se orijentirati.

Meni to nije jasno, kako vaša kuća uopće nije tržišno orijentirana i ne podešava svoje pakete stanju na terenu, odnosno potencijalnim skupinama gledatelja!?
Danas sam razgovarao sa tri različita odjeljenja u vašoj kući i imam osjećaj, da sam im bio dosadan. Niti su me razumjeli, niti su me htjeli razumjeti.
Meni nije problem obratiti se matici u Austriji, ako mislite da bi to moglo pomoći.
PS. Dobio sam odgovor, da to kod njih ne ide tako. Moram kupiti osnovni paket i Planetsport kao nadogradnju.
Poštovanje,
dok sam živio u Njemačkoj, koristio sam usluge MaxTv-Sat.
Išlo je ovako.
Programi su bili na Eutelsat 16A (kao i vaši), preplata je bila za definirani paket na godinu dana. MaxTv je meni poslao CI modul (Common Interface) i smartcard za otključavanje za paket definiranih programa. Kad bi prošla godina a paket nije bio obnovljen, programi bi se automatski zaključali.

Sada živim u Zagrebu, imam sve moguće MaxTv pakete preko interneta ali imam instalirane i Satelite, Astra 19,2 kao i Eutelsat 16A. Na zadnjem sam našao pod frekvencijom: 11.554 GHz vaše Planetsport programe i sad mi u principu treba samo vaš CI modul i smartcard s definiranim programima, koji vi otključate.
Pitanje:
- Zašto trebam vaš tanjur i vaš receiver, ako imam integrirani receiver u tv-prijemniku?
- Zašto vaša kuća nije malo više fleksibilna, te preko satelita ponudi samo opciju Planetsport za recimo 50,00 kn mjesečno, odnosno na godišnjoj preplati, pri plaćanju odjednom, za 500,00 kn !? I time privuče dodatne korisnike, koji su na bilo koji način ugovorom vezani za drugog providera? To se u Quality Managementu zove „bench mark“, odnosno ugledati se na one, koji to rade uspješno i premaa njima se orijentirati.

Meni to nije jasno, kako vaša kuća uopće nije tržišno orijentirana i ne podešava svoje pakete stanju na terenu, odnosno potencijalnim skupinama gledatelja!?
Danas sam razgovarao sa tri različita odjeljenja u vašoj kući i imam osjećaj, da sam im bio dosadan. Niti su me razumjeli, niti su me htjeli razumjeti.
Meni nije problem obratiti se matici u Austriji, ako mislite da bi to moglo pomoći.
PS. Dobio sam odgovor, da to kod njih ne ide tako. Moram kupiti osnovni paket i Planetsport kao nadogradnju.

Odgovori