Juče sam za moj 1.VIP broj kupio bon od 10 pa poslje sat vremena kupujem bon od 2 EUR putem MojA1 apllikacije povezane s tim brojem.i naravno kad sam izvršio uplatu odmah se vidjelo uvećano stanje računa kao i transakcije na pregledniku i vrijeme transakcija uglavnom sve normalno i uredno ali sada slijedi problem sa drugim brojem.
Malo kasnije tog istog dana oko 19:00 kupujem bon za moj drugi VIP broj takođe u moj A1 aplikaciji koja je vezana s tim brojem kupio sam bon od 2 EUR (toliko mi fali za produženje tarife)
i uredno dobio potvrdu o uspješnoj kupnji i 14 znamenki broj , kao i račun za kupnju isporučen na email međutim bon od 2 EUR nikada nije dospio nadopuniti moj račun pokušao sam pomoću 14 znamenkastog ali mi piše da je bon već iskorišten. Jutros u 06 opet sam pokušao kupiti bon od 2 eura i opet je sve isto kao i juče sve sam dobio osim što mi je stanje računa ostalo isto.
Zvao sam i službu za korisnike rečeno mi je da se ne vide nikakve transakcije i da ću vjerovatno dobiti povrat za tu kupovinu od juče zato sam i pokušao obaviti drugu. Da li netko zna o čemu bi se ovdje moglo raditi ja sam potrošio sve ideje.
Najbolji odgovor od A1_Mislav
Pogledaj original