Riješeno

Smrzavanje / Daljinski upravljač

  • 15 Rujan 2020
  • 4 odgovora
  • 712 pregleda

Imam problema sa smrzavanjem cijelog TV predajnika na određenom programu (AMC ili TV1000). Ništa ne pomaže,  samo ištekavanje iz struje...tipka za gašenje isto ne reagira…

TV predajnik je onaj stariji s plavim displeyom…

Još jedno pitanje oko toga TV predajnika, jer izgleda mi da su otišle neke tipke na daljinskom upravljaču koji su mi neophodne za mijenjanje kanala. Može li se zatražiti novi daljinski ?

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanL 18 Rujan 2020, 10:35

@FujiiX, za rješenje oba problema se molim te javi pozivom našem odjelu za tehničku podršku na 0800 091 091. Oni su zaduženi za rješavanje tehničkih poteškoća s digitalnim prijemnikom i zamjenu neispravnih daljinskih.

Pogledaj original

Odgovora 4

Zato jer ne valja softver u Kaon. 

Kao što ne valja u svakom DVB-T 2 uređaju pa se smrznu. I moraju se resetirati vađenjem naponskog kabela iz struje. Softer koji je napravljan i učitan u čip nije dobar. Krivo napisan i napravljen pa Kaon miješa kanale sam od sebe. Nedostataka jako mnogo. 

Meni se isto desilo već jedno dva tri puta. Kad sam na tim kanalima našao neki film koji je već bio počeo i stisnuo opciju “Pogledajte ispočetka”. Kaon prijemnik se smrznuo i nit sam mogao mijenjati kanale niti ga ugasiti. Nije mi preostalo ništa drugo nego ugasiti TV prijemnik i onda izvući kabel iz utičnice i tako prekinuti napajanje za Kaon prijemnik. Zatim ponovo gurnuti strujni kabel u utičnicu i pričekati da se Kaon upali i učita kanale. Zatim upalim TV prijemnik i sve radi normalno.  

Ne valja softver u Kaon uređaju. Smrzavanje uređaja nije greška nego normalna pojava ako se koristi na nepravilan način. Odnosno ako se brzo mijenjanju programi. To je normalno. Jer mu je chip i sotver takav. Provjereno znam jer se to događalo na svim Kaon uređajima koje sam testirao. Eventulano da se resetira ili vrati na tvorničke postavke. Mada na dugo vremena nema riješenja. Osim toga Kaon ima prviše mana i nedostataka. Da ih sve ovdje sad pišem.

@FujiiX, za rješenje oba problema se molim te javi pozivom našem odjelu za tehničku podršku na 0800 091 091. Oni su zaduženi za rješavanje tehničkih poteškoća s digitalnim prijemnikom i zamjenu neispravnih daljinskih.

Odgovori