Najbolji odgovor od A1_Mirjana
Pogledaj originalProduzetak ugovora
29.1 sam bio u Inportane centru da peoduzim ugovor za 3 paket i dobio hombox odma za doma a dan danas mi nije izasao tehnicar za satelicki Tv kome da se obratim.
Pozdrav Igore,
uobičajeno je da te tehničari prvo kontaktiraju kako bi s tobom dogovorili točan termin dolaska. Ako te još nitko nije kontaktirao od 29.1., onda je zaista potrebno kontaktirati službu za korisnike na 0800 091 091 kako bi se provjerilo gdje je zapelo i kako se može ubrzati aktivacija tvoje Satelitske TV.
uobičajeno je da te tehničari prvo kontaktiraju kako bi s tobom dogovorili točan termin dolaska. Ako te još nitko nije kontaktirao od 29.1., onda je zaista potrebno kontaktirati službu za korisnike na 0800 091 091 kako bi se provjerilo gdje je zapelo i kako se može ubrzati aktivacija tvoje Satelitske TV.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.