Riješeno

loša kvaliteta službe za korisnike

  • 21 September 2023
  • 1 odgovor
  • 139 pregleda

Primjećujem da se u zadnje vrijeme srozala kvaliteta usluge službe za korisnike. Konkretno, pogriješio sam pri izboru opcija za produženje ugovora za TV i isti dan reklamirao, od tada je prošlo dva tjedna i situacija nije riješena, zaboravili su me nazvati kada su trebali, koga kog zovem svi kažu da to nije njihovo, da im sustav onemugaćava, a sve što tražim je vraćanje na postavke koje sam imao prije nego sam to pogriješio.

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 21 September 2023, 12:38

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @Sasa357, žao nam je što si dobio takav dojam, kolege nastoje pomoći svim korisnicima odmah u prvom koraku ukoliko je to moguće, a služba za korisnike često surađuje i s drugim odjelima pa su nekada potrebne provjere i od strane istih. Molimo te javi nam se OVDJE pa ćemo provjeriti što se točno dogodilo.

Odgovori