Najbolji odgovor od A1_Ivana
Pogledaj originalKorisnička podrška Vip-a i sada nekadanjeg Amisa
Razina korisnika 3
Danas je 13. dan od prve telefonske prijave smetnji uzrokovanih integracijom i prijenosom usluga Amis korisnika. Do dana današnjeg nitko iz korisničke podrške nije našao za shodno javiti mi se ili bilo kako obavijestiti da se možda čak i nešto radi. Smetnje koje sam opisao su i dalje iste i nikome ništa. Možda teško shvaćam, ali mi nije jasno čemu ovaj forum kada "operateru" ne znači ništa drugo do li istresanje frustracija, a da se smanji pritisak na njihove službe koje, koliko barem za sada vidim, su ušle u posao integracije Amisovih korisnika potpuno nespremni i nepripremljeni. Molim dobre ljude za savjet kome se mogu obratiti a da dobijem konretan odgovor i moguće rješenje problema.
Pozdrav Vladimire!
Možeš nam se obratiti u INBOX s podacima o usluzi pa ćemo svakako reagirati prema nadležnima.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.