Riješeno

Korisnička podrška Vip-a i sada nekadanjeg Amisa

  • 16 October 2017
  • 1 odgovor
  • 416 pregleda

Razina korisnika 3
Danas je 13. dan od prve telefonske prijave smetnji uzrokovanih integracijom i prijenosom usluga Amis korisnika. Do dana današnjeg nitko iz korisničke podrške nije našao za shodno javiti mi se ili bilo kako obavijestiti da se možda čak i nešto radi. Smetnje koje sam opisao su i dalje iste i nikome ništa. Možda teško shvaćam, ali mi nije jasno čemu ovaj forum kada "operateru" ne znači ništa drugo do li istresanje frustracija, a da se smanji pritisak na njihove službe koje, koliko barem za sada vidim, su ušle u posao integracije Amisovih korisnika potpuno nespremni i nepripremljeni. Molim dobre ljude za savjet kome se mogu obratiti a da dobijem konretan odgovor i moguće rješenje problema.
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 17 October 2017, 13:40

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Danas je 13. dan od prve telefonske prijave smetnji uzrokovanih integracijom i prijenosom usluga Amis korisnika. Do dana današnjeg nitko iz korisničke podrške nije našao za shodno javiti mi se ili bilo kako obavijestiti da se možda čak i nešto radi. Smetnje koje sam opisao su i dalje iste i nikome ništa. Možda teško shvaćam, ali mi nije jasno čemu ovaj forum kada "operateru" ne znači ništa drugo do li istresanje frustracija, a da se smanji pritisak na njihove službe koje, koliko barem za sada vidim, su ušle u posao integracije Amisovih korisnika potpuno nespremni i nepripremljeni. Molim dobre ljude za savjet kome se mogu obratiti a da dobijem konretan odgovor i moguće rješenje problema.



Pozdrav Vladimire!



Možeš nam se obratiti u INBOX s podacima o usluzi pa ćemo svakako reagirati prema nadležnima.

Odgovori