Riješeno

HBO Premium promo

  • 1 February 2024
  • 28 odgovora
  • 5659 pregleda

Dobio sam ovu poruku pa me zanima kako to aktivirati?

PODSJETNIK O ISKLJUCENJU HBO PREMIUM PAKETA l 1. 2. 2024. biti ce iskljucen HBO Premium paket koji trenutno koristite bez placanja mjesecne naknade. Ako zelite nastaviti koristiti isti paket i uzivati jos 12 mjeseci bez placanja mjesecne naknade, sve sto trebate uciniti je samostalno aktivirati HBO Premium paket u razdoblju od 1. do 15.2.2024. unutar Moj A1 aplikacije ili putem svog TV sucelja. Vas A1

 

icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 1 February 2024, 14:44

Pogledaj original

Odgovora 28

Razina korisnika 7
Bedž +3

Piše u zadnjoj rečenici. Putem TV sučelja (prebaciti program na HBO i kliknuti “pretplati se”, trebala bi biti cijena od 0,00 eura). Ili putem moj A1 app-a, logirati se - izbornik “entertainment” - “aktiviraj u mojA1” i provjeriti, isto bi cijena trebala biti 0,00 eura uz obavijest. Preko web mojA1 još nije dodana opcija.

Toliko o 0,00 eura.

Razina korisnika 7
Bedž +3

@krun0 - Jesi li dobio poruku da možeš aktivirati za 0 eura? Ako jesi i ako si već jednom kliknuo, trenutno im je zastoj na aktivaciji. Meni isto drugi put piše 8 eura, ali sam dočekao večeras aktivaciju od 5 sati ujutro.

Dobio sam poruku ali ne klikam na eure samo tako. Hvala!

Razina korisnika 7
Bedž +3

A jesi li već kliknuo kad ti je pisalo 0 eura? Ako jesi, morao si dobiti poruku na STB-u o aktivaciji u roku 24 sata. Ako nisi, probaj u mojaA1 aplikaciji, pod tab "entertainment" pa "aktiviraj u mojA1" i vidi jel ti tamo piše 0 eura.

Ako ni tamo nije, zvrcni tehničku pa će oni.

Nije nikad pisalo 0 eura na sučelju. Pisalo je 0 eura u sms poruci.
Ovo je slika kada sam prvi put ušao u tu opciju.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Vidi još u aplikaciji koliko piše. Ako ni tamo nije 0, zovi tehničku.

U aplikaciji su samo osnovni paketi u toj opciji. Nigdje nema HBO premium.
Pričekat ću još nekoliko dana. Računam na njihovu inertnost i nesposobnost.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@krun0 pozdrav, slobodno na pošalji podatke o vlasniku usluge OVDJE kako bi napravili detaljniju provjeru.

@krun0 pozdrav, slobodno na pošalji podatke o vlasniku usluge OVDJE kako bi napravili detaljniju provjeru.

Kad kliknem na OVDJE otvara mi se ponovo ovaj thread. 

Imam isti problem. U aplikaciji mi nema opcije da aktiviram, a na TV-u piše da košta 8€. Bilo bi još razumljivo da mi ne stoji u pregledu računa da to plaćam.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Kad kliknem na OVDJE otvara mi se ponovo ovaj thread. 

A1_Hrvatska inbox

https://ibb.co/zf8PCMx 

Meni je na aplikaciji 8 eura tako i na TV pa sad u cemu je problem

Porukom smo dobili obavijest da možemo produžiti gledanje HBO programa još godinu dana bez plaćanja i uputu da aktiviramo pretplatu na HBO premium paket.  S obzirom da nije bila ponuđena opcija pretplate za 0 eura, stisnuli smo jedinu ponuđenu opciju, onu sa mjesečnom naknadom od 8 eura.  HBO programi su nam u kratkom roku opet bili dostupni, a sad se bojimo se da će nam na idućem računu naknada biti naplaćena. Kako provjeriti?

 

 

I meni je kad odem pod potrošnja piše unutar racuna 8€. Pa ako je automatski maknuto zasto je i dalje na racunu? Iako je na racunu mogu je ponovo aktivirati za 8€. Gdje je ona 0€.

Ekipa  A1, zar niste prije napravili kontrolu na testnoj okolini pa onda pustili na produkciju? 

 

Zvao službu za korisnike i tamo su mi rekli da kliknem i da se neće naplatit. Sad me baš zanima što će bit na računu...

Meni isto pod potrosnju pise 8€ , a i pod entertainment ga mogu aktivirati za 8€, a ja ga nisam aktivirao pa sad ne znam dal se to samo aktiviralo ili se uopce nije deaktiviralo, a mislim da ni ovi iz A1 vise nisu sigurni u cemu je problem, a meni izgleda da nema nista vise besplatno da bu oni sve to naplatili kak i pise 

Koja vrhunska poslovna politika. Ostaviti korisnike neka si misle hoće li morati nešto platiti ili ne. 🤣

Razina korisnika 1

Kresmir2572,

Kako bi provjerio da li ti je aktivirana promocija HBO paketa od 12 mjeseci, otiđi u Moj A1 aplikaciju, odaberi opciju “Profil” i potom na vrhu prozora odaberi “Moja tarifa i pogodnosti”. Otvorit će ti se popis pojedinih stavki koje su ti naplaćene i koje ukupno daju iznos koji mjesečno plaćaš A1. Ako je aktivacija promocije za HBO uspješno prošla, pri dnu popisa morao bi imati stavku: “Popust 100% x 12 mj na HBO Premium paket -8,00 EUR”. Ako postoji taj prozor, tijekom 12 mjeseci nećeš plaćati ništa.  

Evo moja situacija 

https://ibb.co/hBNxm34
https://ibb.co/wR3VtrL

Razina korisnika 2
Bedž +3

@kresimir2754 slobodno klikni na “Aktiviraj”, aplikacija će te odvesti do koraka u kojem trebaš potvrditi uvjete korištenja prije završne aktivacije. U tom koraku ti treba biti prikazana promocija, označena sa zvjezdicom (*). 

Ako to ipak ne bude slučaj, javi nam se sa svojim podacima OVDJE , pogledam ti odmah. 

Bravo A1!
 

 

Pozdrav!

Može pitanje: ja sam dobila taj SMS, i pisalo je na A1 tv sučelju isto ta poruka ali nije mi htio daljinski prihvatiti, nisam mogla kliknuti na to. Sada te poruke više nema.

A1 app imam za poslovni račun, htjela sam se registrirati za privatni, ali dobila sam samo mail da ćete u roku 14 dana odgovoriti na moj mail za registraciju.

 

Help! Hvala

Razina korisnika 2
Bedž +3

@nives444 pozdrav, možeš li mi samo javiti podatke od vlasnika usluge privatnom porukom OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Poslala!

Odgovori