Riješeno

HBO premium i nemogućnost prijave na HBO max

  • 4 February 2024
  • 12 odgovora
  • 1376 pregleda

  • Forum rekreativac
  • 8 odgovora

Pozdrav!

 

Vjerojatno, kao i mnogima, istekao je HBO premium paket. I ok, obnovio sam ga (jučer) na još godinu dana besplatnog korištenja, za što imam i potvrdu na mailu da je omogućeno.

Prva sumnjiva stvar je da i dalje u mojA1 aplikaciji imam mogućnost aktivirati HBO premium paket. Ali na kanalima mogu normalno gledati HBO kanale prema čemu ispada da je paket zaista aktiviran. 

Ali ne mogu se više spojiti na HBO Max jer mi kaže da:

Molim pomoć jer sutra dolazi nova epizoda True Detectivea koju želim pogledati.

Lp,

Tze

icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 4 February 2024, 21:36

Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 7
Bedž +3

Postoji vremenski odmak HBO A1 - HBOmax. Kad je ugašen promo 6 mjeseci, meni je HBOmax još uvijek radio tako da bi ti kroz neko vrijeme nakon aktivacije HBO A1 trebao proraditi.

Hvala na pokušaju rješenja problema.

Nažalost, dva i pol dana nakon obnove HBO premium usluge, moj HBO Max pristup i dalje ne radi.

Meni to nije prihvatljivo rješenje. Koja je poanta sklapanja usluge? Potpisivanja ugovora? Ako moram čekati "vremenski odmak"?

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Tze pozdrav, možeš li mi samo javiti podatke od vlasnika usluge privatnom porukom OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za aktivaciju HBO premium TV paketa i korištenje HBO Max usluge. 

@A1_Boris , poslao sam podatke. Molim vas da pogledate i riješite čim prije. Već treći dan sam bez usluge.

Pristup HBO Maxu i dalje ne radi.

31.01. proveo 45 minuta na telefonu da zamolim uključenje usluge HBO premium baš kako ne bi došlo do ovoga.

Korisnička služba je rekla da ne mogu odobriti oni, već moram sam. I to nakon 31.01. kroz aplikaciju. 01.02. još nije bilo moguće, tek 02.02. ili 03.02.

I od onda nemam pristup HBO Maxu.

Konkretne informacije ne pruža nitko ni ovdje ni na telefon. A ovo je sad već stvarno predugi period bez rješavanja problema ili barem neke povratne informacije.

Edit:

Netko sad zove pa ćemo vidjet.

Razina korisnika 1

Nadam se da su konačno uspjeli to riješiti (da te netko od službe zadužene za aktivaciju HBO Max paketa zove na telefon).

Stvarno ne razumijem ove iz A1! Pa zar nije normalno da prije nego ponude neku uslugu najprije sve provjere i riješe sve potencijalne probleme, pa makar to značilo da će malo kasniti s ponudom neke usluge, nego ovako da ponude uslugu koja ne radi, pa neka se mi natežemo s njima i gubimo dragocjeno vrijeme za problem koji su ONI A NE MI trebali riješiti?!? Ispada da smo mi korisnici A1 usluge neki javni beta testeri njihovih usluga!

Dakle A1! Počnite malo više pažnje posvećivali svojim korisnicima i uložite nešto više eura u tehničku podršku i održavanje infrastrukture!

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Robert091 Žao mi je zbog tvojeg nezadovoljstva. Razumijem što želiš reći i u skladu s time, svaka nova usluga, koju uvodimo u ponudu, prolazi više razina provjera. No, uvijek postoji mogućnost poteškoća na manjem broju usluga. Zato smo tu, stojimo na raspolaganju našim korisnicima i svaku smetnju se trudimo otkloniti što je prije moguće. 

Razina korisnika 1

Činjenica je da gorak okus i dalje ostaje u ustima jer je već 7. dan kako je usluga HBO Max nedostupna korisnicama! Darka, nije u redu to što kažeš da "uvijek postoji mogućnost poteškoća na manjem broju usluga". Kada bi bili zločesti, mogli bi reći da se radi o najobičnijem izgovoru, odnosno opravdanju, zašto se nešto nije dovoljno dobro isprobalo prije "puštanja" u promet, jer je već 7 dana kako usluga ne radi, a kada će biti dostupna ne zna se!

A bojim se i da je tvoja izjava "svaku smetnju se trudimo otkloniti što je prije moguće" obična floskula, odnosno općenita fraza koja nam ne otkriva ništa korisno i kada će nešto konkretno biti riješeno (bez ljutnje jer ovo što sam napisao ne odnosi se na tebe osobno već na A1 kao operatera).

Zvali su me ponovno. Mole da zatvore prijavu jer je danas ne mogu riješiti. Imaju globalne poteškoće s prijavama na HBO Max.

A ja neka zovem sutra ujutro i dignem novu prijavu pa vidim je li se situacija riješila.

Znači, kriminal.

Razumijem ljude koje rade u podršci i sve te njihove floskule. Imaju svoje KPI-eve. Žele biti ljubazni, uslužni i efikasni. Pa se moraju zatvarati otvorene prijave, unatoč tome što nisu riješene.

Ali da se na kraju toga meni kaže da neka ponovo zovem i još jednom prijavim je stvarno too much. Iako sam ženi pristao na to, jer smatram da je ona isto na prvoj liniji fronte i žao mi je. Ali da je ok, nije nikako.

Zvao sam na 31.01. upravo zato ne bih li izbjegao ovo. "Ne možemo vam ručno uključiti prije nego istekne". "Morate sami preko aplikacije". I kaj sad imam? Ništa. Potrošeno minimalno par sati svog vremena na sve pozive i čekanja u redu, na dopisivanja tu na forumu i na kraju ništa.

Sramota.

A da je barem neko transparentan pa kaže, zbog toga i toga, desilo se to i to. Morati ćete čekati toliko i toliko, ali nazvati ćemo vas odmah čim riješimo, a za ispriku ćemo vam umanjiti ovomjesečni račun za 10 eura.

Razina korisnika 1

Ima li ikakvih pomaka u aktivaciji usluge HBO Max?

Jesu li nadležni iz A1 konačno riješili taj problem?

Razina korisnika 1

Zvali su me ponovno. Mole da zatvore prijavu jer je danas ne mogu riješiti. Imaju globalne poteškoće s prijavama na HBO Max.

A ja neka zovem sutra ujutro i dignem novu prijavu pa vidim je li se situacija riješila.

Znači, kriminal.

Razumijem ljude koje rade u podršci i sve te njihove floskule. Imaju svoje KPI-eve. Žele biti ljubazni, uslužni i efikasni. Pa se moraju zatvarati otvorene prijave, unatoč tome što nisu riješene.

Ali da se na kraju toga meni kaže da neka ponovo zovem i još jednom prijavim je stvarno too much. Iako sam ženi pristao na to, jer smatram da je ona isto na prvoj liniji fronte i žao mi je. Ali da je ok, nije nikako.

Zvao sam na 31.01. upravo zato ne bih li izbjegao ovo. "Ne možemo vam ručno uključiti prije nego istekne". "Morate sami preko aplikacije". I kaj sad imam? Ništa. Potrošeno minimalno par sati svog vremena na sve pozive i čekanja u redu, na dopisivanja tu na forumu i na kraju ništa.

Sramota.

A da je barem neko transparentan pa kaže, zbog toga i toga, desilo se to i to. Morati ćete čekati toliko i toliko, ali nazvati ćemo vas odmah čim riješimo, a za ispriku ćemo vam umanjiti ovomjesečni račun za 10 eura.

Meni je danas proradio HBO Max.

Provjeri da li i tebi radi.

Proradio je i meni.

Zvao sam ponovo. Rekli su da je napokon riješeno. Poslali mi nove podatke za prijavu (stari više ne vrijede) i sad mogu nastaviti gledanje napokon.

Odgovori