Riješeno

A1 xplore TV

  • 28 January 2024
  • 5 odgovora
  • 618 pregleda

U rujnu prošle godine kontaktirao sam vašu službu za korisnike sa problemom kod instalacije aplikacije xPlore Tv na Xiaomi Mi TV boxu.
Nakon puno poziva i kontaktiranja korisničke službe preko vaše web stranice na društvenim mrežama konačno smo došli do rješenja i uspješno sam instalirao i koristio navedenu aplikaciju.
Problem se riješio na način da sam morao promjeniti paket usluga koji sam imao prije na novi paket naziva „Pablo“.
Također sam morao promijeniti i router i nakon spajanja aplikacija je proradila i radila bez problema sve do 10.1.2024.
Tada se pojavila greška „Dosegnut je maksimalan broj uređaja na kojima je moguće istovremeno koristiti uslugu. Kod greške: 0x02000704“
Ovaj problem traje evo već 18 dana i još nije riješen. Skoro svaki dan kontaktiram vašu službu za korisnike i pokušavam dobiti uslugu koju sam imao i koja mi je aktivirana 2.10.2023.
Svakom službeniku sa kojim sam razgovarao pokušao sam objasniti situaciju i uvijek dobijem isti odgovor: „Nemate licencu za istovremeno gledanje preko STB uređaja i aplikacije“ mada je do tog dana radilo bez problema.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 28 January 2024, 11:01

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3

Postoji maksimalan broj uređaja na koji se možeš prijaviti. Ako kaže "dosegli ste", na onom uređaju na kojem se možeš prijaviti (može i STB) odeš u postavke pa moji uređaji i izbrišeš jedan od uređaja koji ne planiraš više koristiti. Ako govorimo o novom paketu, u pretplati imaš 1 uređaj koji možeš istovremeno koristiti. Ako ti je upaljen STB, ne možeš Xiaomi tv stick. Ugasi STB i radit će ti Xiaomi tv stick (jer isti prepoznaje kao tv uređaj). STB i app na mobitelu recimo rade istovremeno ali ne STB i Xiaomi tv stick. Takva je situacija i kod mene. Možeš nazvati SZK i zatražiti "dodatni tv uređaj" za 2 eura mjesečno pa će ti raditi i STB i Xiaomi tv stick u isto vrijeme. Aktivacija "dodatni tv uređaj" preko mojA1 ne postoji, trebala bi uskoro proraditi.

Problem je što i kad STB isključim iz struje, znači doslovno kabel isključim iz utičnice Xiaomi box i dalje ne radi,  ista greška se javlja. A najveći problem u svemu je što se do 10.1. moglo gledati istovremeno i na STB i na box.

 

Postoji maksimalan broj uređaja na koji se možeš prijaviti. Ako kaže "dosegli ste", na onom uređaju na kojem se možeš prijaviti (može i STB) odeš u postavke pa moji uređaji i izbrišeš jedan od uređaja koji ne planiraš više koristiti. Ako govorimo o novom paketu, u pretplati imaš 1 uređaj koji možeš istovremeno koristiti. Ako ti je upaljen STB, ne možeš Xiaomi tv stick. Ugasi STB i radit će ti Xiaomi tv stick (jer isti prepoznaje kao tv uređaj). STB i app na mobitelu recimo rade istovremeno ali ne STB i Xiaomi tv stick. Takva je situacija i kod mene. Možeš nazvati SZK i zatražiti "dodatni tv uređaj" za 2 eura mjesečno pa će ti raditi i STB i Xiaomi tv stick u isto vrijeme. Aktivacija "dodatni tv uređaj" preko mojA1 ne postoji, trebala bi uskoro proraditi.

Ovo je odgovor koji sam dobio od službe za korisnike: “ Moglo ti je raditi samo prije sredine prvog mjeseca, kada je u sustavu promijenjena usluga na novu platformu. Unutar osnovnog TV paketa imaš pravo na jednu sesiju na velikom i jednom malom ekranu. Budući da želiš imati dvije odvojene sesije za dva velika ekrana, potrebno je aktivirati dodatnu.”

Mogao mi je netko i prije reći ovo kad sam ih zvao tko zna koliko puta u ovih 18 dana.

Ali i i dalje ne radi aplikacija kad ugasim STB.

Razina korisnika 7
Bedž +3

@miroslav.sizgoric - Pričao baš sa tehničkom? Nazovi pa biraj putanju direkt do tehničke. Na gore opisani način ja pratim, usluga trio uključena 8.1.

 

P.S. probaj na stb vidjeti koliko ti je uređaja prijavljeno, odjavi ih pa ponovo probaj prije nego nazoveš.

@miroslav.sizgoric - Pričao baš sa tehničkom? Nazovi pa biraj putanju direkt do tehničke. Na gore opisani način ja pratim, usluga trio uključena 8.1.

 

P.S. probaj na stb vidjeti koliko ti je uređaja prijavljeno, odjavi ih pa ponovo probaj prije nego nazoveš.

Odjava uređaja je pomogla, mogu gledati na boxu ako je STB isključen i obrnuto.

Puno hvala na pomoći.

Odgovori