Kako preseliti fiksni priključak

  • 26 April 2023
  • 2 odgovora
  • 635 pregleda

Razina korisnika 4
Bedž +3

Preseljenje fiksnog priključka je jedna od stvari s kojima se kao korisnici telekomunikacijskih usluga možeš susresti kad mjenjaš adresu stanovanja ili poslovnog prostora. Preseljenje usluge je jednostavno, ali se treba pridržavati nekoliko koraka i pravila.

Kako zatražiti preseljenje usluge?

Preseljenje usluge možeš zatražiti na više načina. Možeš nazvati Službu za korisnike na broj 0800 091 091, poslati zahtjev sa potvrđene e-mail adrese na adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr ili poslati pravovaljani pisani zahtjev putem pošte ili faksa. Zahtjev se poštom šalje na adresu A1 Hrvatska d.o.o., Vrtni put 1, 10000 Zagreb, a faksom se šalje na 091 7124 047. Također, zahtjev se može podnijeti i u jednom od A1 prodajnih mjesta.

Zahtjev treba sadržavati sljedeće podatke: ime i prezime vlasnika usluge, adresu i OIB, podatke o liniji (šifra korisnika ili ID adaptera), informaciju o lokaciji na koju želiš preseliti uslugu, kontakt broj, vlastoručni potpis i presliku osobne iskaznice vlasnika usluge (nije potrebno ako šalješ zahtjev s unaprijed potvrđene e-mail adrese).

Rok za preseljenje usluge je 30 kalendarskih dana, no često bude odrađeno puno prije toga.

Pravila preseljenja usluge

Prije preseljenja usluge, možeš provjeriti dostupnost A1 infrastrukture na novoj lokaciji. To se može učiniti klikom na https://bit.ly/3pcqxgk. Također, na staroj lokaciji svi otvoreni računi moraju biti podmireni, a linija ne smije biti suspendirana iz bilo kojeg razloga. Uslugu je moguće preseliti i u drugu županiju, pri čemu dolazi do promjene broja.

Ako se seliš na lokaciju na kojoj nije dostupna ista tehnologija (parica, kabel, optika) koju trenutno koristiš, a na staroj lokaciji je usluga još uvijek pod ugovornom obvezom, možeš odabrati jednu od sljedećih opcija:

  • Prijenos ugovora na drugu osobu na staroj lokaciji
  • Raskid usluge na staroj lokaciji uz aktivaciju nove usluge na jednoj od drugih dostupnih A1 infrastrukture na novoj lokaciji (A1 kabel/parica, SAT TV, HB usluga)

Tko seli opremu, korisnik ili tehničar?

Prilikom selidbe na novu adresu, potrebno je ponjeti i opremu (npr. router i digitalni prijamnik), osim ako je riječ o SAT TV usluzi. U tom slučaju šaljemo zastupnika koji radi demontažu na staroj lokaciji i montažu opreme na novoj lokaciji.

Za korisnike kabela/optike te korisnike parice, potreban je i izlazak tehničara na teren. Tehničar se javi telefonski prije izlaska kako bi se dogovorio termin.

Naknade za preseljenje usluge

Preseljenje usluge se naplaćuje na idućem računu nakon preseljenja usluge

  • A1 kabel/optika
    • jednokratna naknada u iznosu od 13,27 € (naplati se na prvom idućem računu)
  • A1 parica
    • jednokratna naknada u iznosu od 13,46 € (naplati se na prvom idućem računu)
  • SAT TV
    • naplaćuje se jednokratna naknada za demontažu i ponovnu montažu u iznosu od 13,46 € 
  • Homebox/Officebox
    • nema naknade za preseljenje, dovoljno je ponjeti i spojiti uređaj na novoj adresi te zatražiti promjenu adrese za dostavu računa (ako se šalje poštom)
  • B.net
    • jednokratna naknada u iznosu od 13,35 € (naplati se na prvom idućem računu)

Odgovora 2

Kako je moguće da ste naplatili uslugu preseljenja, a oglušili ste na isti zahtjev.

Bedž +1

@Lario Podnio si zahtjev, nije napravljeno preseljenje, a isto je naplaćeno? Hoćeš nam poslati podatke pa da vidimo o čemu se radi?

Odgovori