Riješeno

ljudi moji jeliii ovo mogućeeeee

  • 22 February 2024
  • 8 odgovora
  • 157 pregleda

Ljudi moji dali je moguće da Vi veliki stručnjaci sa A1 za....ljude vaše pretplatnika i dr.Od nedjelje čekam da mi ukopčate mobilne podatke na mobitelu.zvao sam 10 puta i svaki put odgovor je proslijedili smo kolegama evo za čas će rijesiti🤣🤣🤣🤣.I naravno ništa do sada.Radi se o klincu od 15 godina SVAKA VAM ČAST KOLIKO STE SPOSOBNI.

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 22 February 2024, 18:05

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 2
Bedž +2

Za to ne trebaš nikoga čekati. To možeš sam napraviti.

Upute se nalaze na ovom linku.…

 

 

Pero , nisi shvatio oni su ga isključili i od tada ništa i nitko.nezna odgovor 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

A zašto su ga isključili? 15godišnjak može biti pretplatnik samo preko mame i tate. Možda su oni tražili isključenje jer je visio 24 sata na mobilnom internetu?

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Josip1975 pozdrav, žao mi je radi tvojeg nezadovoljstva. Možeš li mi samo javiti broj mobitela o kojem je riječ i podatke od vlasnika usluge privatnom porukom OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj i reaktivaciju usluge. 

Nema potrebe oba dva broja su prebačena drugom operatera tj pokrenut je postupak

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Josip1975 pozdrav, žao mi je to čuti. Ako se predomisliš, ponuda da nam se javiš privatnom porukom i dalje stoji. Vjerujem kako bismo tako uspjeli pronaći rješenje u najkraćem mogućem roku te da bismo tako vratili tvoje povjerenje. 

Boris imali ste od nedjelje do danas i nitko nije ništa napravio .To ti je 4 dana da se ne mučiš...Svi do sada su bili ljubazni kao i ti i nitko ništa nije napravio...

Bedž +1

@Josip1975 nažalost bez podataka o liniji ne možemo ovim putem napraviti provjeru. Također, ne mogu ni komentirati zašto nisi dobio odgovor ili uključenje od nedjelje jer nemam korisničke podatke i ne znam što se radilo na broju.
U pitanju je tehnička poteškoća ili isključenje zbog dugovanja?

Odgovori