Riješeno

A1 aplikacija

  • 24 October 2022
  • 5 odgovora
  • 118 pregleda

Već tri dana, svaki put kad se pokušam prijaviti u A1 aplikaciju pojavi mi se kartica (priloženo).

Kada se pokušam prijaviti preko A1 stranice pojavljuje mi se pogreška i piše mi da korisnik ne postoji (priloženo).

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 24 October 2022, 22:55

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav Tara, možeš li nam poslati privatnu poruku sa svojim podacima? Ime i prezime, šifru korisnika te broj mobitela.

Karlo

Razina korisnika 1
Bedž +3

Pozdrav @TaraM ! :) Tvoju sam objavu premjestio u kategoriju “Moj A1 aplikacija” radi lakšeg pronalaska i organizacije foruma. :D 

Molim za pomoc pokusavam dva dana???? 

Molim za pomoc pokusavam dva dana???? 

 

 kolko vidim radi se o aplikaciji A1 Srbija,a ovo je Forum A1 Hrvatska, preporučam ti da nazoveš službu za korisnike…🙂

 

 

Razina korisnika 2
Bedž +2

@Gohan12 kako je @D30102 napisao, ovdje pružamo podršku za korisnike A1 Hrvatska. U ovom slučaju javi se kolegama iz Srbije putem nekog od kanala podrške koje možeš pronaći na linku https://a1.rs/podrska.

Odgovori