Zanima me je li netko imao problem s neispravnim uređajem kojeg mu A1 ne želi zamijeniti? Moj problem traje gotovo dva mjeseca od kada sam putem poslovne tarife kupila neispravan Samsung Z Flip. Bio je u servisu, vraćen kao popravljen, ali s istim problemom. Sad je već drugi put u servisu i zatražila sam zamjenu za novi jer sam platila novi i ispravan uređaj, a ne dva puta otvaran. Tu kreće spor jer me hladno obijaju. Pišem ovo između ostaloga i da podijelim svoje nezadovoljstvo komunikacijom s tvrtkom A1 Hrvatska s kojom je moja firma već 10 godina u poslovnom odnosu nažalost. Tu je i servis Tech Doctor, sumnjam da su išta radili prvi put na uređaju jer su vjerojatno mislili da mi se pričinja. A iz Samsunga Hrvatska su me također hladno odbili i uputili na servis iako je riječ o njihovom hero proizvodu. Prijateljski savjet da izbjegavate mobitele preko tarifa jer ovo je postupak ako nešto nije u redu. Kod mene je riječ o dva mjeseca i priča još nije gotova. LP!
Najbolji odgovor od strixfm4
Pogledaj original