Najbolji odgovor od A1_Egon
Pogledaj originalPitanje u vezi A1 aplikacije
Evo već mjesec dana pokušavam osposobiti A1 aplikaciju. Prijavim se normalno u aplikaciju međutim ne mogu vidjeti svoje podatke, stanje računa, MB-a, poziva i poruka. Sve ostalo u aplikaciji radi, samo početna stranica ne radi.
Možeš nam poslati privatnu poruku OVDJE sa svojim podacima kako bismo sve dodatno provjerili i što prije riješili.
Jednako pokazuje i kad se spojim preko mobilnih podataka ili prijavim preko wifi-a.
Zanimljivo kad se probam s drugim mobitelom prijavit imam isti problem kao na slici, a osobi od koje posudim mobitel radi sve normalno. Tako da ne može biti do mobitela nego je nekakav problem s mojim računom i A1.
Kompletno sam brisao aplikaciju i njene podatke više puta, ali nije se ništa promijenilo.
Zanimljivo kad se probam s drugim mobitelom prijavit imam isti problem kao na slici, a osobi od koje posudim mobitel radi sve normalno. Tako da ne može biti do mobitela nego je nekakav problem s mojim računom i A1.
Kompletno sam brisao aplikaciju i njene podatke više puta, ali nije se ništa promijenilo.
Haha, ja nemam takvih problema, hehehe, ja sam automatski ulogirana u web https://www.a1.hr i koliko god se ja odlogiravala, kad god promijenim mrežu sa 4G na 3G ili ugasim,pa upalim mob- i evo mene opet ulogirane, samo kliknem na Moj A1 i svi moji podaci su mi pred nosom. Uopće mi ne treba aplikacija 🤨🤔
To je jedna od opcija, da. Umjesto aplikacije koristiti web preglednik, ali nije praktično i ja eto baš želim koristit aplikaciju. Međutim kako je krenulo ovaj bug će se teško riješiti. 😔
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.