Ostecen mobitel
Pozdrav. Zanima da li je ko od vas narucio mobitel putem tel agenata i dobio skroz potrgan mobitel, ako je, kako je situcija rijesena? Moja traje vec 2 mj i nema jos odgovora. Hvala
A jesi li se javila na Službu za korisnike da se provjeri situacija?Možeš li malo opisati situaciju?
Jesam. Pricala sam valjda sa svim mogucim agentima, svakih od njih mi dao drugu prica sta treba napraviti . Narucila sam mob putem tel agenta, on mi dao ponudu za samsung galaxy J3. Mob je dosao za par dan na adresu, ja otvorila paket i cijeli mob potrgan, ekran puknut skroz, maskica sa zadnje strane ostecena, i otvor za punjac savinut
Predlažem ti da im pošalješ pisani prigovor na ovu situaciju i vjerujem da će se ista uspjeti riješiti.
Poslala sam danas. I ja se nadam. Hvala ti ?
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.