Riješeno

Moj A1 aplikacija - nemogućnost prijave

  • 1 November 2021
  • 8 odgovora
  • 3368 pregleda

Pozdrav! Imam poteškoća odnosno ne mogu se nikako prijaviti u Moj A1 aplikaciju preko mobitela, niti preko A1 mreže niti unosom podataka za prijavu. U oba slučaja javljaju mi se dvije poruke (vidi screenshotove)

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 1 November 2021, 21:51

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 1
Bedž +2

Pozdrav @DOMINUSSLAVUS , mogu sugerirati da na mobitelu isključiš wifi, a upališ mobilne podatke kada ulaziš u aplikciju. Na taj način se direktno povezuješ sa svojim profilom na aplikacji i nije potrebno unositi podatke za prijavu.

Pozdrav, 

To znam, na taj način i pokušavam. Preko podataka i s isključenim WiFi - om. Jer je to i preduvjet. Pretpostavljam da se to nekom zakrpom možda riješi ili od A1 ili od Huawei-a u mom slučaju. Vidio sam na forumu da i druge zeza taj problem. Lp

Poštovani, 

Imam problem sa ulogiravanjem na A1 aplikaciju preko podataka. Nakon 3 do 5 uspješnih ulogiravanja ponavlja se problem. A kada restartam mobitel onda problem ne postoji tih 3 do 5 puta. 

Bedž +1

@DOMINUSSLAVUS možeš li pokušati s deinstalacijom i ponovnom instalacijom aplikacije? U prethodnim slučajevima je to pomoglo. :) 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Greška u autentifikaciji znači krivo korisničko ime i/ili lozinku - javit se službi za korisnike za reset podataka (pripremi odmah i oib). Ovo sa greškom sa mobilnim podacima - pokušat reinstalirati aplikaciju, pa ako je i dalje isto napomenuti i to službi za korisnike kada im se javiš za username/password.

Razina korisnika 3
Bedž +3

@ls2801 ponajprije, vidi je li app ažurirana na najnoviju verziju, možeš je probati i obrisati pa ponovno instalirati. Ako to ne bi pomoglo, javiš nam podatke o usluzi  OVDJE pa provjerimo detaljnije. 

Hvala! Pomogla je  ponovna instalacija aplikacije:grin:

Bedž +3

@ls2801 odlično! Drago mi je da ti aplikacija radi. :grinning:

Odgovori