Izgubila sam mobitel na pretplatu koji je drugi dan pronađen,ali unutra nije bila kartica - ukradena je ,zanima me kako da se ponisti ta kartica,pa da mi posalju novu ili kako vec.
Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj originalIzgubila sam mobitel na pretplatu koji je drugi dan pronađen,ali unutra nije bila kartica - ukradena je ,zanima me kako da se ponisti ta kartica,pa da mi posalju novu ili kako vec.
Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj originalPretpostavljam da je kartica isto na pretplatu?
Čim si izgubila mobitel, to si trebala prijaviti A1 i tražiti poništenje kartice. Do sada ti je netko mogao nabiti poveliki račun.
Izgubila sam ga prije 4 dana, prekjucer je naden
Ali kartica nije u nicijem mobitelu,sve je ostalo isto sta se tice mb,poruka,poziva ..
Hvala na odgovoru!
Pozdrav meri22,
u slučaju gubitka kartice najbolje je odmah nazvati Službu za korisnike na 0800 091 091 kako bi se broj blokirao da ti netko ne napravi troškove. Zamjensku karticu možeš podići u bilo kojoj poslovnici i broj će ti ponovno biti aktivan kroz par minuta.
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.