Riješeno

5g u Splitu ne radi na s21 i 23ultra

  • 1 September 2023
  • 5 odgovora
  • 215 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 4 odgovora

Kao sta je vec navedeno u naslovu, probao sam oba mobitela, ide mi samo 4g+ nece na 5g, dok tele 2 vata 5g u podrumu, ovo nema smisla, ima li koje rjesenje jer imam apsolutnu tarifu a nece da ide na 5g kao sta je receno da ce moci u splitu i okolici, operater govori da se spaja na drugo toranj koji emitira samo 4g mrezu, gluposti, ne radi na plokitama, gripama, brdima, mejasima, na rivi, poljud, da vozio sam se i bas testira tu teoriju...

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 3 September 2023, 23:04

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 6
Bedž +6

Dobrodošal u klub zbunjola 😅

Neki dan sam u svom threadu  https://forum.a1.hr/tarife-racuni-i-usluge-70/5g-na-bonovima-8966?postid=34091#post34091

Napisala ovo:

"Ok, @A1_Jure ,hvala na premještaju, ali nije samo meni nestala 5G mreža, nestala je svima koji imaju 5G mobitele i stare tarife, bilo prepaid bilo pretplatničke. Kak može nestat 5G mreža, a uredno smo je bilježili svi sa 5G mobitelima i to puna dva tjedna- dok nije počela ta vaša nadogradnja?"

Kaže @A1_Jure  da nadogradnja sustava nema veze to kaj je meni nestala 5G mreža 😅. A sad vidim da je nemaju ni nove tarife. Još očito neš petljaju sa nadogradnjom

Bilo bi lako da nisam sinoc uzeo novu tarifu sa kojom garantiraju 5g signal, ono dobio krasni k, jedan tele2 da daje signal sakom i kapom, ovdje ocito trebalo moliti da ukljuce ono sta placas

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ima A1 u Splitu 5G evo testirano ovo je konkretno toranj 4026 koji se nalazi Ulica Zbora narodne garde, Vrboran, Mejaši, Split. Malo je lošiji signal pošto sam to testirao sa Šolte.

 

Naravno da ima, nego su namjerno iskljucili mobilne korisnike, radi ovakvih gluposti valja kontaktirati hakom pa nek se misle

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav ekipa, svi koji koristite tarifu koja podržava 5G mrežu, imate uređaj koji podržava 5G tehnologiju i na lokacijama ste koje su pokrivene 5G mrežom, javite nam se privatnom porukom OVDJE s brojem mobitela, modelom uređaja i lokacijom pa ćemo provjeriti s tehničke strane sve što je potrebno i javiti se povratno. Hvala! 😉

Odgovori