Riješeno

Roaming data spajanje

  • 19 Rujan 2017
  • 4 odgovora
  • 28803 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Pozdrav,

korisnik sam Vip Zakon tarife i tijekom nedavnog boravka u inozemstvu primjetio sam da nisam u mogućnosti koristiti mobilni internet iako on savršeno radi unutar Hrvatske, tj na domaćoj mreži. Postavke na mobitelu su namještene tako da dopuštaju data promet u roamingu, tarifa koju koristim je važeća, probao sam i sa ručnim odabirom druge mreže no i dalje nisam bio u mogućnosti ostvariti vezu. Da li mi možete reći zašto?

Lp
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 20 Rujan 2017, 09:48

Na bonovima, Vipme Zakon tarifa. Ne bi li se APN sam trebao konfigurirati kada se spoji na drugu ("sestrinsku") mrežu u inozemstvu (kao što je npr A1)?
Kolega koji je išao sa mnom je Tomato korisnik na bonove i on nije imao nikakvih problema sa data spajanjem.


@2KEY

Tomato ima jedan APN za sve korisnike no Vipnet korisnici imaju različite APN-ove ovisno o tipu usluge.
Molim te, provjeri koji je APN upisan. Ako si na bonovima trebaš upisati gprs0.vipnet.hr - gasit/palit uređaj i probati se spojiti 😉
Pogledaj original

Odgovora 4

Hej @2KEY :)

Najvjerojatnije se radi o tome da nemaš ispravan APN - ako si u Hrvatskoj, mi ti preusmjerimo, tako da možeš normalno koristiti usluge, ali ako se nalaziš van HRvatske, to ne možemo učiniti :(
Jesi li na bonovima ili na pretplati?
Na bonovima, Vipme Zakon tarifa. Ne bi li se APN sam trebao konfigurirati kada se spoji na drugu ("sestrinsku") mrežu u inozemstvu (kao što je npr A1)?
Kolega koji je išao sa mnom je Tomato korisnik na bonove i on nije imao nikakvih problema sa data spajanjem.
Razina korisnika 3
Na bonovima, Vipme Zakon tarifa. Ne bi li se APN sam trebao konfigurirati kada se spoji na drugu ("sestrinsku") mrežu u inozemstvu (kao što je npr A1)?
Kolega koji je išao sa mnom je Tomato korisnik na bonove i on nije imao nikakvih problema sa data spajanjem.


@2KEY

Tomato ima jedan APN za sve korisnike no Vipnet korisnici imaju različite APN-ove ovisno o tipu usluge.
Molim te, provjeri koji je APN upisan. Ako si na bonovima trebaš upisati gprs0.vipnet.hr - gasit/palit uređaj i probati se spojiti 😉
Odlično, hvala puno, unio sam novi APN, sada radi, uskoro ću provjeriti funkcionira li i u inozemstvu 😃 ;)

za one koji nalete na ovaj post i ne znaju kako se postavlja APN, dijelim link sa ovog foruma:
https://forum.vipnet.hr/android-25/vip-apn-postavke-internet-i-mms-za-android-24

Odgovori