Riješeno

nemogucnost koristenja podataka

  • 12 Kolovoz 2019
  • 5 odgovora
  • 180 pregleda

Ne mogu koristit internet putem podataka, a imam ukljucenu tarifu 500MB. Sta da napravim da rijesim ovaj problem?
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 12 Kolovoz 2019, 16:14

Pozdrav MilanCmar,

nazovi odjel tehničke podrške na 0800 091 091 da provjere tvoju liniju.
Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 3
Pozdrav MilanCmar,

nazovi odjel tehničke podrške na 0800 091 091 da provjere tvoju liniju.
Zvao sam ih i poslali su mi neke upute i slijedio sam ih te i dalje se ne mogu spojit na mobilni internet.
Sta da radim, da aktiviram neku novu tarifu il sta?
Razina korisnika 4
Bedž
Jel u pitanju android, iphone ili glupson mobitel?
Ako je u pitanju glupson mobitel moraš upisati proxy, za prva dva naprotiv, proxy uzrokuje nemogućnost spajanja na internet. Provjeri u postavkama za internet. Briši 212.091.099.091, početnu stranicu, lozinku 38591i pasword 38591 (upisan kao *****)ako imaš android. Naime, nebiš vjerovao, ali SZK šalje automatske postavke za android sa upisanim proxyjem
Android je.

Odgovori