Riješeno

Mobilni internet CarNet - 4G LTE Zapravo 3G!! Užasno Spor

  • 3 February 2017
  • 4 odgovora
  • 1253 pregleda

Evo ovako proslo je 4 mjeseca od kako sam potpisao ugovor za Moblini internet CarNET za ukljucenom nocnom opcijom i vipTV za van sto je manje bitno, prva dva mjeseca sve super sve pet intrnet leti a onda se desi ČUDO!!! Ping 500, Youtube nemoze ikonu očitat a kamoli video otvorit za dalje da ne govorim. Onda na Naslovnoj stranici lijepo piše kod odete pod CarNet " Uz Vip i CARNet možete surfati na najbržoj mobilnoj 4G LTE mreži s uz poseban popust na Mobilni internet tarife za mobilni internet. " OK
Dodes kuci istaliras program i onda ti ljepo pise Moblini 3G Internet. Ja neznam u čemu je problem zasto je prva dva mjeseca bilo super sada nije i zasto nije 4G a ne 3G Dali itko zna na ovo Odgovor??? Hvala!
icon

Najbolji odgovor od A1_Berislav 6 February 2017, 16:31

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 3
Pa....ova oznaka 3G ili 4G samo znači da uređaj može hvatati obje podatkovne mreže. Što ne znači da bude, jer se postavlja pitanje imaš li ti kod sebe 4G signala. Nije problem što imaš 3G jer on može ići 20-30 Mbps, a to je za YT sasvim dovoljno. Pitanje je u nečem drugom, a to je propusnost na tvojoj lokaciji, napravi speedtest i vidi kako diše tvoj modemčić, bez obzira na podatkovni signal koji imaš :?
Razina korisnika 5
Kakve veze ima ova tema sa Microsoftom ili sa Lumiama ili winphone-om ?

Molim admine da premjeste ovu temu tamo gdje joj je mjesto.
Pa....ova oznaka 3G ili 4G samo znači da uređaj može hvatati obje podatkovne mreže. Što ne znači da bude, jer se postavlja pitanje imaš li ti kod sebe 4G signala. Nije problem što imaš 3G jer on može ići 20-30 Mbps, a to je za YT sasvim dovoljno. Pitanje je u nečem drugom, a to je propusnost na tvojoj lokaciji, napravi speedtest i vidi kako diše tvoj modemčić, bez obzira na podatkovni signal koji imaš :?

Prijatelju moj zivim 1 kilometar od Glavnog stozera Vipa i meni signal slab Žitnjak ! Ma katastrofa nemas se kome pozalid da bi ih zvao 3.65 lip po minut Lopovi sta drugo reci !
Bok @Korisnik1

0800 091 091 je besplatan i to je Služba za korisnike, gdje će ti se javiti djelatnik i provjeriti koja tehnologija se nudi na tvojoj adresi.
Ono što bi svakako trebao sam testirati je da spojiš više različitih uređaja na modem i napraviš speedtest. Problem može biti i u laptopu.
Također test sa istom opremom na drugoj lokaciji/baznoj stanici može pomoći da se ustanovi do čeka je problem.

Odgovori