Riješeno

aktivacija 4G opcije na prepaid DATA-ONLY kartici?

  • 22 Ožujak 2017
  • 12 odgovora
  • 1598 pregleda

pozdrav! nedavno sam zamjenio karticu koja (navodno) nije podržavala 4G/LTE za novu. aktivacija je odrađena, internet radni, no ne mogu aktivirati 4G. poslao sam sms "4G", dobio povratni sms "za ovaj broj već postoji zahtjev", no, to kako stoji i ništa se ne događa.
pokušavam deaktivirati opciju (a koja nije ni aktivirana), dobijem povratni sms "opcija deaktivirana".

opet šaljem "4G" na 13116, i opet povratni sms kaže "za ovaj broj već postoji zahtjev".

zovem szk, prebacuju me od agenta do agenta, naslušam se svega i svačega, čak i da je ovo carnet karica ?!?!, no, nitko ništa ne zna o čemu se radi.

jedino (moje) koliko toliko logično objačnjenje je da je problem u DATA-ONLY kartici. kartici koja je nekada kupljena sa 3g stikom.

pa ako netko ima ikakvo objašnjenje ili još bolje, rješenje.
hvala unaprijed!
icon

Najbolji odgovor od vanja.krk 28 Ožujak 2017, 19:04

e, ovako.
za ona dva forumaša koji su pročitali post! :D

ugl. nije bio problem u signalu, saldu na računu, tarifi, apn-u, uređaju, i svemu onome što su mi savjetovali i "savjetovali".
moji "favoriti" zslužni za problem su bili tarifa ili sustav koji nije uključivao lte na podatkovnim karticama i glavni sumnjivac je bio zahtjev za uključenjem koji je poslan u vrijeme kada je bila stara kartica (pod pretpostavkom da ona nije podržavala lte). i stalno sam naglašavao da mi povratni sms na 13116 (ipak je taj broj) javlja da zahtjev postoji.
ono što je trebalo napraviti je poništiti taj zahtjev od strane sustava/vipa. sms "ne" za deaktivaciju s moje strane nije bio dovoljan.

i danas mi je tehničar ili agent, ne znam tko me nazvao, rekao da je trebalo upravo to - maknuti stari zahtjev da se sustav "refresha" i lte je proradio čak i bez gasi-pali uređaj.

tako da je moja avantura sa zamjenom kartice, a koju su djelatnici u gradu krku uporno htjeli naplatiti, ativacijom, paljenjem lte-a završena na obostrano zadovoljstvo. trebalo je neko vrijeme, ali...

hvala forumašima, hvala @vip_iva koja se javila i malo pogurnula cijelu stvar.

do čitanja i pozdrav svima!
vanja


PS. može lock
Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 6
Bedž
Potroši iznos/paket koji imaš na kartici, baci je i nabavi novu. Mislim da košta oko 20 kn.
Brže je i jednostavnije nego čekati da se netko od Vipnetovih "specijalista" udostoji ozbiljnije pozabaviti sa tvojim problemom.

Jesu li te uopće prespojili s front deska na tehničku podršku? Zar i tamo nitko ništa ne zna?
ma, prebacivali su me prvo za aktivaciju zamnjenske kartice 5 puta, a za ovo 4. jesam li došao do teh. službe - ne vjerujem. odn. nije se nitko predstavio kao takav.
potrošiti da, rješenje je i to, ali 6gb. tko će to "ubiti" na mobitelu/tabletu, čisto da se potroši. na kraju će sve završiti u smeću i otpisati ću taj broj.
interesantno je da je i tele2 svojedobno radio razliku između prepaid voice kartice i prepaid data-only kartice po pitanju 4G pristupa. ali i oni su ih izjednačili. no, vip mi se čini puno inertniji.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa djeluje puno, al ubiješ to sa jedva par sati na youtubeu, dailymotionu, tunein radio... čak i uz 3G brzine koje i nisu tako male.
zapravo to (za sada, jer se iz vipa nitko ne javlja) ispada najjednostavnija solucija. ali, nikako i idealna. uopće ne razumijem zašto (ako je to problem) različito rangiraju normalne i podatkovne kartice. ne vidim apsolutno nikakvo drugo logično objašnjenje.
Bok @vanja.krk
I voice i data kartice imaju mogućnost aktivacije LTE opcije. Ako si zamijenio SIM karticu, ona bi trebala podržavati LTE pristup mreži. Broj na koji si slao za aktivaciju 13116 je točan, ali za voice kartice, pa ti vjerojatno stoga nije prošlo uključenje. Poruka da imaš zahtjev u obradi ti se javi kad pošalješ zahtjev, pa pokušaš aktivirati još neku opciju prije nego što je prvi zahtjev odrađen. Jesi li siguran da ti uređaj preko kojeg surfaš podržava i ima omogućen LTE pristup? Ako želiš, možeš mi poslati broj o kojem se radi putem linka OVDJE, pa ću ti provjeriti kakva je situacija.
@vip_iva, poslao sam poruku, sve napisano ovdje stoji i dalje, samo što sam ti poslao i broj o kojem se radi.
hvala!
Razina korisnika 6
Bedž
Ja sam siguran da uređaj putem kojeg VANJA pristupa internetu ima LTE pristup jer znam čovjeka i znam da nije amater 🙂
@relativity, hvala na podrsci 😳, ali, nisam siguran ok kud se znamo? ili barem ne na ovom forumu. :?
Razina korisnika 6
Bedž
Prijatelji smo putem facebook-a, poslao sam ti poruku tamo da ne idemo u offtopic.
@vip_iva, ako na voice sim-u radi lte, cak i bez pali-gasi uređaj (standardni nacin rjesavanja problema :D) i s obzirom da na obje vipove kartice kupujem istu dodatnu kolicinu gb-a u dodatnim paketima, jedino jos nalazim mogucnost da je u pitanju sama tarifa-broadband tarifa. i da ona ne daje vece brzine od hdspa+. a tako pise u jednom od pdf-ova o uvjetima koristenja. moguce da sam dokument nije nadopunjen, ali moguce da ni tarifa nije apgrejdana?
sto bi se mozda moglo provjeriti sa promjenom tarife na vipme start, no tada mi oduzimate skupljene gigabajte, jer nema prebacivanja prometa između tarifa.
zasto nitko nije do sada postavio to pitanje - na kojoj si tarifi?

ugl, mislim da ce savjet od @relativity biti najbolji - potrosi i uzmi drugu karticu.

e, bogme necu! 😛
ovog casa tele2 ima cak mozda najbolji signal na mjestima gdje mi treba podatkovna veza.
e, ovako.
za ona dva forumaša koji su pročitali post! :D

ugl. nije bio problem u signalu, saldu na računu, tarifi, apn-u, uređaju, i svemu onome što su mi savjetovali i "savjetovali".
moji "favoriti" zslužni za problem su bili tarifa ili sustav koji nije uključivao lte na podatkovnim karticama i glavni sumnjivac je bio zahtjev za uključenjem koji je poslan u vrijeme kada je bila stara kartica (pod pretpostavkom da ona nije podržavala lte). i stalno sam naglašavao da mi povratni sms na 13116 (ipak je taj broj) javlja da zahtjev postoji.
ono što je trebalo napraviti je poništiti taj zahtjev od strane sustava/vipa. sms "ne" za deaktivaciju s moje strane nije bio dovoljan.

i danas mi je tehničar ili agent, ne znam tko me nazvao, rekao da je trebalo upravo to - maknuti stari zahtjev da se sustav "refresha" i lte je proradio čak i bez gasi-pali uređaj.

tako da je moja avantura sa zamjenom kartice, a koju su djelatnici u gradu krku uporno htjeli naplatiti, ativacijom, paljenjem lte-a završena na obostrano zadovoljstvo. trebalo je neko vrijeme, ali...

hvala forumašima, hvala @vip_iva koja se javila i malo pogurnula cijelu stvar.

do čitanja i pozdrav svima!
vanja


PS. može lock
Vanja, drago mi je da sad sve ok 🙂 Uživaj u surfanju 😉

Odgovori