Riješeno

Račun za internet

  • 5 Veljača 2019
  • 6 odgovora
  • 306 pregleda

Poštovani,

primijetio sam da se prelaskom sa bnet na A1 mrežu moj račun povećao za 10 kn mjesečno. Iskreno, ne sjećam se da sam išta potpisao o povećanju niti da me itko o tome obavijestio. Zanima me koju sam dodatnu uslugu dobio za navedeno povećanje?

Unaprijed hvala,
Davor
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 6 Veljača 2019, 11:09

Možda ti je ipak istekla promocija. Imali smo (još uvijek imamo) promociju za nove korisnike koja daje popust na mjesečnu naknadu 24 mjeseca i popust na aktivacijsku naknadu. Popust na aktivacijsku naknadu (umjesto 1.522,37 kn, aktivacijska naknada iznosi 1 kn). U ovom promotivnom periodu (ovaj benefit je bio dostupan samo do 04.03.2018) nudili smo dodatnih 10 kn popusta na mjesečnu naknadu paketa tijekom 24 mjeseca (ako ćeš uslugu koristiti navedeni period). Nakon isteka 24 mjeseca naplaćuje se puna cijena paketa (149 kn). Ovo je samo jedna od promocija koje nudimo no postoji mogućnost i da griješim i da nisi iskoristio ovu promociju i zato je najbolje nazvati kolege iz korisničke podrške na 0800 091 091 kako bi uvidom u tvoje podatke znali točno o čemu se radi. Provjeri pa nam javi ovdje što je na kraju bilo u pitanju. 😉
Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 2
Zvuči mi kao da ti se onda prestala primjenjivati neka promocija vezana uz ugovornu obvezu na neki aspekt usluge. Ovako napamet, moglo bi se raditi o popustu na dodatni TV priključak gdje zbog ugovorne obveze od 24 mjeseca imaš 10kn popusta. Slobodno zivni kolege na 0800 091 091 i provjeri, trenutno nemaju nikakvu gužvu tako da ćeš ih odmah dobiti ako sad nazoveš 🙂
Razina korisnika 5
Bedž
Nije istina,A1 MIvan , meni je davno,davno, još 2014,istekla ugovor na obveza,račun je cijelo vrijeme bio isti, tj.137 kuna za prošireni paket, a promjenom imena u A1 račun se povećao na 154 kune,pa i mene zanima zašto je došlo do povećanja bez ikakve obavijesti
Razina korisnika 2
Promjenom imena nismo imali nikakve promjene u cijeni, no uvijek je moguće da se neki istek promocije/tarife poklopi barem okvirno. Vjeruj mi, samo se čini tako, promjena imena nije utjecala na nikakve promjene naknade, odnosno te promjene bi se dogodile čak i da je promjena imena bila odogođena/odrađena ranije.
Razina korisnika 5
Bedž
Ali došlo je do povećanja, godinama sam plaćala 137 kuna i odavno nemam nikakavu obvezu, a sad mi je račun 154 kune. Nikakvu promociju nisam koristila nakon isteka obveze
Postovani,

Kao sto sam napomenuo, imam ugovoren samo internet za 139 kn koji sad iznosi 149 kn. Nemam nikakve tv prikljucke. Nisam bio pod ugovornom obavezom u trenutku prelaska bneta na a1 niti imao bilo kakve promocije.
Razina korisnika 1
Možda ti je ipak istekla promocija. Imali smo (još uvijek imamo) promociju za nove korisnike koja daje popust na mjesečnu naknadu 24 mjeseca i popust na aktivacijsku naknadu. Popust na aktivacijsku naknadu (umjesto 1.522,37 kn, aktivacijska naknada iznosi 1 kn). U ovom promotivnom periodu (ovaj benefit je bio dostupan samo do 04.03.2018) nudili smo dodatnih 10 kn popusta na mjesečnu naknadu paketa tijekom 24 mjeseca (ako ćeš uslugu koristiti navedeni period). Nakon isteka 24 mjeseca naplaćuje se puna cijena paketa (149 kn). Ovo je samo jedna od promocija koje nudimo no postoji mogućnost i da griješim i da nisi iskoristio ovu promociju i zato je najbolje nazvati kolege iz korisničke podrške na 0800 091 091 kako bi uvidom u tvoje podatke znali točno o čemu se radi. Provjeri pa nam javi ovdje što je na kraju bilo u pitanju. 😉

Odgovori