Riješeno

Port forward problem (100.124.xxx.xxx/213.149.xxx.xxx)

  • 20 December 2017
  • 3 odgovora
  • 2598 pregleda

Pozdrav,

Imam problema s otvaranjem porta na mreži. Do sada sam imao IP iz raspona 94.253.xxx.xxx, no sada na routeru dobivam adresu iz 100.124.xxx.xxx raspona a stranice poput whatismyip.com govore sasvim drugu adresu iz 213.149.xxx.xxx raspona. Na ni jednom od ta dva IP-a se ne može pristupiti portu za koji sam siguran da je otvoren.

Identičan problem sam imao i prošle godine, kada sam takoder odjednom dobio neradeći 213.149.xxx.xxx raspon pa ste me nakon dugog natezanja s korisničkom podrškom vratili na 94.253.xxx.xxx raspon te je portforward nastavio funkcionirati kako treba. Sada sam ponovno vraćen na neradeći raspon, što po meni totalno nije u redu jer sam tražio da me prebacite na onaj s kojeg mogu portforwardat.

Što sada? Opet gubiti 15 dana u natezanju s podrškom kako bih povratio uslugu koja mi je potrebna? Suludo...
icon

Najbolji odgovor od A1_Marko 21 December 2017, 13:57

Pogledaj original

Odgovora 3

Da adresa nije iz raspona 10.x.x.x? Tu se onda događa "dupli NAT", tj. NAT loopback jer te sustav baca u carrier-grade NAT.
Raspon je točno naveden. 10.x.x.x se ne pojavljuje. http://prntscr.com/hqoayi

trebaš prijaviti SZK da ti se deaktivira CGNAT. Ovako bez podataka se ne može ništa putem foruma.
Pozdrav Marko, možete li mi Vi pomoći ako dostavim podatke u INBOX?
Pozdrav @mat1jaczyyy

trebaš prijaviti SZK da ti se deaktivira CGNAT. Ovako bez podataka se ne može ništa putem foruma.
Razina korisnika 5
Da adresa nije iz raspona 10.x.x.x? Tu se onda događa "dupli NAT", tj. NAT loopback jer te sustav baca u carrier-grade NAT.

Nema rješenja nego se reconnectirati dok ne dobiješ public WAN IP ili kontaktirati SZK.


Dodatno - usluga koja je tebi potrebna ne mora se uvijek poklapati s uslugom koju operater pruža, a to je pristup Internetu. Znam i sam da je to bezveze definicija i maksimalno ograđivanje, ali kada je tako...

Odgovori