Riješeno

Neuspješno slanje e-mail preko Outlook-a

  • 13 Veljača 2019
  • 5 odgovora
  • 1202 pregleda

Znači, nakon što je Bnet prešao pod A1 nemogu nikako poslat mail sa outlook-a.
U postavkama računa mi stoji
mail ime.prezime@st.t-com.hr
Vrsta računa POP3
poslužitelj ulazne pošte: pop.t-com.hr
izlazna pošta: mail.vip.hr
Promijenila sam poslužitelja izlazne pošte u mail.a1net.hr ali i dalje mi ne šalje poštu, uredno je primam ali kod slanja mi javlja grešku (0x800CCCC67) 421 Cannot connect to SMTP server
Jel netko zna koje bi postavke trebala stavit da mi može slat poštu?
S tim da kad idem preko komunikator.tportal.hr onda mi šalje sve
icon

Najbolji odgovor od A1_Egon 14 Veljača 2019, 10:22

[h4]@Tonka_13_[/h4]
Smetnja je uočena generalno kod većeg dijela korisnika koji koriste poslužitelje i mail adrese Hrvatskog telekoma, a koriste istu putem servera A1.
Uzrok je što serveri HT-a nemaju SFP zapis koji zapravo omogučuje slanje mailova putem naših servera. Postoji stoga mogućnost da će vam pojedini mailovi prolaziti a pojedini ne. Ovisno koliko detaljnu provjeru odrađuju serveri. U kranjoj liniji, nismo u mogućnosti utjecati na podešenja servera drugog operatera. Potrebno je postaviti njihov odlazni mail server isto tako.
Vjerujem kako se možeš obratiti pružatelju mail adrese (HT-u) s obzirom da je nakon promjene koju su napravili utjecali na više korisnika drugih mreža a koji isto kao i vi koriste mail sa domenom st.t-com.hr
Pogledaj original

Odgovora 5

[h4]@Tonka_13_[/h4]
Smetnja je uočena generalno kod većeg dijela korisnika koji koriste poslužitelje i mail adrese Hrvatskog telekoma, a koriste istu putem servera A1.
Uzrok je što serveri HT-a nemaju SFP zapis koji zapravo omogučuje slanje mailova putem naših servera. Postoji stoga mogućnost da će vam pojedini mailovi prolaziti a pojedini ne. Ovisno koliko detaljnu provjeru odrađuju serveri. U kranjoj liniji, nismo u mogućnosti utjecati na podešenja servera drugog operatera. Potrebno je postaviti njihov odlazni mail server isto tako.
Vjerujem kako se možeš obratiti pružatelju mail adrese (HT-u) s obzirom da je nakon promjene koju su napravili utjecali na više korisnika drugih mreža a koji isto kao i vi koriste mail sa domenom st.t-com.hr
Ok ovi odgovor je samo prebacivanje krivnje na t-com, meni ne prolazi niti jedan mail na koju god adresu da pošaljem. Sad mi samo objasnite kako je moguće da mi se svi mailovi uredno šalju kad odem kod roditelja dvije zgrade dalje koji isto imaju bnet, tj. sada A1 paket internet i televizija. Znači laptop na kojem sve radim i s kojeg ne mogu poslat nijedan mail kad sam kući preselim 200m dalje spojim se na njihov wi-fi koji je isto A1i bez problema mi pošalje sve mailove????

Da li je nađeno rješenje za ovaj problem. Ja konstantno imam isti problem.

[h4]@Tonka_13_[/h4]
 Potrebno je postaviti njihov odlazni mail server isto tako.

 

Kako postaviti njihov odlazni mail server ako smo na A1?

[h4]@Tonka_13_[/h4]
Vjerujem kako se možeš obratiti pružatelju mail adrese (HT-u) s obzirom da je nakon promjene koju su napravili utjecali na više korisnika drugih mreža a koji isto kao i vi koriste mail sa domenom st.t-com.hr

 

Pa valjda A1 treba riješiti problem koji njegovi korisnici imaju.

Ja nisam HT-ov korisnik, a i zašto bi njih bilo briga što A1 i njegovi korisnici imaju problema.

 

Odgovori