Kao prvo, želio bih Vas pozvati da mi se pridružite u slavlju.
Slavim jubilarnih 15 dana bez telefonske linije, interneta i ikakve povratne informacije od strane korisničke ili tehničke službe u istom razdoblju.
Pretpostavljam da je post preko foruma još veći pucanj u prazno od ovih skoro 10 poziva prema 0800 091091, ali strpljenje s ovim slučajem sam davno izgubio.
Bez linije sam naprasno ostao u četvrtak 14.12. Kvar je isti dan i prijavljen.
Količina indiferentnosti i manjak želje za rješavanjem slučaja je :WOW:
Mislim, jasno je meni da ekipa u korisničkog slijepo izdiktira podatke koje vidi na ekranu, bez da može značajno utjecati na nekakvo tehničko rješavanje problema (a za ovaj slučaj tvrde da informacija niti nemaju, da su tehničari obaviješteni, i šalju se "požurnice" po već negdje 5. put).
15 dana komunikacijske odsječenosti u 2017 :? bez da se itko udostoji barem povratno javiti.
Imate li uopće uvid gdje je kvar?
Nisam siguran koji je izgovor da se u prvih 10 dana nakon prijave kvara nije po tom pitanju napravilo ništa, nakon toga je došao produženi božićni vikend, sada dolazi Nova godina, pitam se hoćemo li dogurati do mjesec dana?
Nije valjda da imate 1 tehničara koji izlazi na teren na području Zagreba, a da je on slučajno sada na godišnjem ili slično...
Ponavljam, više od nerješavanja samog problema (što može biti iz nekih objektivnih ili "onih drugih" razloga) u ovom ogromnom vremenskom razdoblju bez da sam bez plaćene usluge čiji ste pružatelj, zaprepaštava me manjak stvarne korisničke podrške, bilo kakav feedback ili kontakt.
Eto, ako itko za promjenu ima barem neku povratnu informaciju, ako se već ne mogu nadati i rješavanju problema, budite slobodni kontaktirati me.
Kontakt podaci poslani u inbox.
LP i živjeli,
Goran
Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj original