Riješeno

u roamingu imam samo Edge

  • 27 December 2023
  • 10 odgovora
  • 243 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora

Pozdrav,

Trebala bi pomoć,naime dugogodišnji pretplatnik sam kod A1 i od 5/23 imam problem s roamingom. Naime samo mogu koristiti pozive i sms jer mi je Edge, o 3g ili 5g mogu samo sanjati. Zvala sam iz Poljske i Grčke ali nisu mogli riješiti problem. Roaming podaci su upaljeni, apn pristupna točka je data.vip.hr. Gasila i palila mobitel, prebacila se na ručno traženje i ništa nije pomoglo. Otišla sam i u A1 poslovnicu pa su mi promijenili i sim karticu i uzela novi mobitel-Samsung Galaxy A 54. Pregledali su nekoliko puta da li imam kakve zabrane po korisničkom broju i nemam. Bila sa novim mobitelom i sim karticom u Italiji i opet ista priča... tehnička služba ne zna šta da napravi. Ja gubim pomalo strpljenje jer plaćam uslugu koju ne mogu koristiti a putovanja su dalje zakazana. Na službeni prigovor koju sam poslala prije tjedan dana se još nisu očitovali.

Da li je netko bilo u sličnoj situaciji? Svaki prijedlog je dobro došao

Hvala

Nina

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 27 December 2023, 20:08

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 6
Bedž +6

A da probaš sa apn internet?

Ako nemaš neki roaming paket aktiviran, a ti od 5.mjeseca van Hrvatske, kači te i ono o pravednoj potrošnji podatkovnog prometa u roamingu- sve preko 4 mjeseca naplaćuje se po cjeniku roaming mreže koju koristiš

Sa apn internet su mi rekli da se prebacim na data.vip.hr i ne radi niti na oba

Bila sam ukuono 15 dana od 5.mj na 3 puta van Hr tako da ne mislim da me kači ovo pravilo

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hm, a koju tarifu i možda opcije uopće imaš? Neke opcije ne možeš koristiti u roamingu, a one koje možeš su isto ograničene. 

A pogledaj negdje u mobu da ti mreža nije podešena samo na 2G

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

I još mi je neš palo na pamet- ako u postavkama apn-a imaš bilo što upisano pod proxy, korisničko ime, lozinku- sve to briši, znam da još dan-danas A1 sms-om šalje i te prastare postavke koje androidi ne podržavaju a valjda već 10 godina 🤣. Nakon brisanja ugasi-upali mob.

Imam Apsolutnu tarifu

Prolazila sam s njima postavke

Možda ti vidiš nešto još?

Svakako ti hvala na pomoći :)

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hm, sve izgleda ok, provjeri još da ti je pod podatkovni roaming označeno "sve mreže", a ne "samo nacionalni roaming".

A ako imaš i ovo uključeno pod mobilni podaci, hm, onda stvarno ne znam zakaj ti se mob ne želi kačiti za roaming mreže. Jedino da još probaš ono klasično za mobitele ##002# tipka za poziv, to je kôd za brisanje svih preusmjeravanja, ugasiš i upališ mob, pa se probaš spojiti na nekog roaming partnera. Vidim da si na wi-fiju, ako ti je uključen spojit će se na wi-fi, mob neće tad koristiti mobilne podatke sve dok ne isključiš wi-fi.

 

Sad sam u Hrvatskoj pa sam zato na wifiju

Ja samo imam opciju-upali ili ugasi mobilne podatke

Gdje da pronađem ovaj drugi dio?

Hvala ti

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hm, ne znam, jedino da tapneš na "podatkovni roaming" pa da ti se pokažu opcije kao meni, ja nemam pak taj gumb desno kao ti, već mi odmah nudi 3 opcije-isključeno, samo nacionalni roaming i sve mreže. To mi se pojavi na dnu ekrana kad tapnem "podatkovni roaming". Ili tapneš još jednom taj plavi gumb

 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @NinaM, ako i dalje imaš poteškoće, možda bi najbolje bilo kontaktirati tehničku podršku na broj 0800 091 091, ili nam se javi privatnom porukom OVDJE.

 @nickno  hvala na infu ali provjerila sam i imam opciju samo upali i ugasi. Svakako ti veliko hvala!

@A1_Karlo tehnička služba je nebrojbeno puta kontaktirana ali ne uspjevaju riješiti problem.  Pošaljem i privatno poruku pa možda nešto uspijete

Odgovori