Pozdrav,
Samo sam došao napisati A1 iskustvo s podrškom.
Doma mi internet počeo prekidati, malo je radio, malo ne u intervalima od 5 min.
Zovem ja korisničku podršku, kažu oni meni da će kontaktirati nekoga da mi “puste novu vezu”.
Dobro, ja pitam hoće li mi konfiguracija rutera ostati ista? Odgovore mi sa da.
Pustim ja to do idućeg dana. Idući dan internet normalno radi. Odlazim na ruter i sve postavke tj. root password, par otvorenih portova (visoki portovi), DDNS, DHCP adrese sve je resetirano unatoč tome što eksplicitno pitao hoće li postavke rutera ostati iste...
I sad nemam pojma što je na kraju bio problem. Neke od mojih postavki koje su normalno radile 2 tjedna ili je neki kurac bio kod njih.
Pri tome osoba s kojom sam razgovarao se činila kao da nema pojma o čemu govorim kada sam spominjao ping, traceroute. Kao da ljudi koje rade nemaju nikakvog pojma o internetu...