Tehnička podrška loša?

  • 25 October 2023
  • 5 odgovora
  • 297 pregleda

Pozdrav,

 

Samo sam došao napisati A1 iskustvo s podrškom.

Doma mi internet počeo prekidati, malo je radio, malo ne u intervalima od 5 min.
Zovem ja korisničku podršku, kažu oni meni da će kontaktirati nekoga da mi “puste novu vezu”.

Dobro, ja pitam hoće li mi konfiguracija rutera ostati ista? Odgovore mi sa da.


Pustim ja to do idućeg dana. Idući dan internet normalno radi. Odlazim na ruter i sve postavke tj. root password, par otvorenih portova (visoki portovi), DDNS, DHCP adrese sve je resetirano unatoč tome što eksplicitno pitao hoće li postavke rutera ostati iste...
 

I sad nemam pojma što je na kraju bio problem. Neke od mojih postavki koje su normalno radile 2 tjedna ili je neki kurac bio kod njih.

Pri tome osoba s kojom sam razgovarao se činila kao da nema pojma o čemu govorim kada sam spominjao ping, traceroute. Kao da ljudi koje rade nemaju nikakvog pojma o internetu...


Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž

Pozdrav,

 

Samo sam došao napisati A1 iskustvo s podrškom.

Doma mi internet počeo prekidati, malo je radio, malo ne u intervalima od 5 min.
Zovem ja korisničku podršku, kažu oni meni da će kontaktirati nekoga da mi “puste novu vezu”.

Dobro, ja pitam hoće li mi konfiguracija rutera ostati ista? Odgovore mi sa da.


Pustim ja to do idućeg dana. Idući dan internet normalno radi. Odlazim na ruter i sve postavke tj. root password, par otvorenih portova (visoki portovi), DDNS, DHCP adrese sve je resetirano unatoč tome što eksplicitno pitao hoće li postavke rutera ostati iste...
 

I sad nemam pojma što je na kraju bio problem. Neke od mojih postavki koje su normalno radile 2 tjedna ili je neki kurac bio kod njih.

Pri tome osoba s kojom sam razgovarao se činila kao da nema pojma o čemu govorim kada sam spominjao ping, traceroute. Kao da ljudi koje rade nemaju nikakvog pojma o internetu...

Kad imaš prijavu poteškoće u 95% slucajeva ocekuj FR…. Isto kao i mobitel kad nosiš na servis.

U tom slučaju kupi neki svoj ruter i zakaći ga na ovaj od A1

Razina korisnika 6
Bedž +6

Koliko ih plaćaju budi sretan što nisi dobio Nepalca sa druge strane koji će ti vikat na slušalicu “restart, restart, ok, ok”. Ne znam koji IT stručnjak će radit u telefonskoj podršci za 800€/mj.. 

Razumijem tvoje nezadovoljstvo.

Razina korisnika 4
Bedž +1


Pri tome osoba s kojom sam razgovarao se činila kao da nema pojma o čemu govorim kada sam spominjao ping, traceroute. Kao da ljudi koje rade nemaju nikakvog pojma o internetu...

Moraš shvatiti da u SZK uglavnom ne sjedi stručna osoba, nego neki student s papirićem i natuknicama s uobičajenim “rješenjima”.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @network-master 
Apsolutno razumijem razmišljanje i nezadovoljstvo zbog opisane situacije. 😕 Ja bih da mi to sve s tehničke strane provjerimo pa te molim da nam se javiš privatnom porukom OVDJE uz svoj kontakt broj te šifru korisnika s računa ili OIBom vlasnika priključka i lokacijom.

Odgovori