Riješeno

Svakodnevni prekid internetske veze - kabelski korisnik Mozaik usluga

  • 20 July 2022
  • 1 odgovor
  • 54 pregleda

Mozaik sm korisnik A1 u Zadru u ulici S.Radića. Već mjecec i više dana svakodnevno  dolazi do prekida interneatske veze a time i tv i telefona.Iako se redovno prijavljuje prekid služba A1 održavanja u Zadru slabo ili nikako riješava problem koji zahvaća cijelu ulicu a i šire.

Od korisnik se očekuje da redovno plaćaju uslugu, a onda od davaoca usluge , u ovom slučaju A1 da isporučuju kvalitetan servis kako Ugovor propisuje…

Očekujem da se ovaj problem hitno riješi…...

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 4 August 2022, 12:07

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Damir Valčić, isprike na prisutnim poteškoćama u korištenju A1 usluga i čekanju na odgovor. Vjerujem da je poteškoća u međuvremenu otklonjena i da je kompletna usluga funkcionalna, no ako nije tako, svakako nam OVDJE proslijedi OIB vlasnika priključka i kontakt broj kako bismo provjerili što se događa s uslugom koju koristiš i povratno ti se javili s više info.

Odgovori