Moja kćerka se prijavila za uslugu Superbrzi internet na adresi Horvaćanska cesta 53, Zagreb. Tehničari su dolazili 24. 8. i nakon dva sata rada ustanovili da signal ne dolazi u novu podstancu koja je postavljena u naselju, dok drugi stanari imaju internet preko starih optičkih vodova. Problem je prijavljen i tehničari su naveli da se, vjerovatno, treba riješiti sotverskim putem. Do danas se nitko iz A1 nije javio, a tehnčku podršku je jednostavno nemguće dobiti, pošto se ista pjesmica o zauzetosti svih agenata bez prestanka vrti 24 sata (uz izuzetak pozdravne rečenice: Dobro jutro, Dobar dan ili Dobro veče).
Ne ulazeći u problem tehničke podrške korisnicima (Ne nasjedajte na jeftine fore, što bi rekli u reklami A1), molim da mi se odgovri kada će problem sa uslugom koja se prodaje, a ne realizira u Horvaćanskoj 53 biti rješen.
Najbolji odgovor od A1_Karlo
Pogledaj original