Riješeno

Spajanje kuće na optički priključak pitanje

  • 15 February 2024
  • 18 odgovora
  • 596 pregleda

Razina korisnika 2

Jučer me nazvao agent i ponudio ugovor za optički priključak na mojoj adresi koja je konačno dostupna i na web stranici A1 za provjeru dostupnosti. U mom mjestu optička mreža je izgrađena po projektu sufinancironom iz EU ali sami korisnici još nisu fizički spojeni na mrežu (nije povučen privod od zadnjeg zdenca u kojem se nalazi optička spojnica do kuća korisnika), dakle korisnici još nemaju optičku nit u samim kućama. Moje pitanje glasi: da li ugovaranjem ugovora tehničar koji izlazi na teren spaja samu kuću korisnika i postavlja opremu u kući ili je nit trebala već biti fizički u kući prije potpisivanja ugovora? Pitam jer koliko se sjećam baš na ovom forumu je bilo za pročitati frustracije samih korisnika kojima je tehničar koji je sa sobom donosio router ustanovio da kuća nije spojena i onda opet čekanje i natezanje dok se kuća spoji. Ne želim čekati mjesec dana da bi mi se utvrdila ista situacija te da opet moram čekat da me se prvo spoji na mrežu pa da onda opet moram čekat izlazak tehničara koji donosi i spaja samu opremu, dakle želim imati uslugu optičkog interneta UNUTAR ovih mjesec dana od jučerašnjeg potpisivanja ugovora. Ako ima netko kome je usluga optičkog interneta spojena unutar zadnjih godinu dana da napiše svoje iskustvo kako je išao sam proces uključenja usluge (dal je imao optičko vlakno već u svom objektu ili ne prije potpisivanja ugovora) nek napiše molim.

icon

Najbolji odgovor od keki 15 February 2024, 14:41

Pogledaj original

Odgovora 18

Razina korisnika 2
Bedž

Ovako:

1.Podneseš zahtjev za uslugom (telefosnki ili putem weba)

2.Dobivaš SMS sa terminom instalacije.

3.Tehnicari dolaze na lokaciju i rade instalaciju odnosno provlače kabel sa stupa do kuće u prostoriju gdje će se ruter nalaziti i odmah ti aktiviraju uslugu naprave optički priključak i spoje ga u ruter... Sveukupno komplet instalacija traje cca 30 do 60 min ovisno o instalaciji.

4 Surfaš na optici i uživaš 

Razina korisnika 2

Ovako:

1.Podneseš zahtjev za uslugom (telefosnki ili putem weba)

2.Dobivaš SMS sa terminom instalacije.

3.Tehnicari dolaze na lokaciju i rade instalaciju odnosno provlače kabel sa stupa do kuće u prostoriju gdje će se ruter nalaziti i odmah ti aktiviraju uslugu naprave optički priključak i spoje ga u ruter... Sveukupno komplet instalacija traje cca 30 do 60 min ovisno o instalaciji.

4 Surfaš na optici i uživaš 

Super. E to me zanimalo, da li prije sklapanja ugovora optička nit mora biti u kući ili ne. Hvala ti na odgovoru

Razina korisnika 1

mene je isto prodajni zvao iako glavni privod nije bio riješen, i onda su mi došli provest nit u stan i nakon tjedan dana su riješili privod al ključno je da zoveš i dosađuješ svima redom jer se inače neće pokrenut. optika je uvedena i evo uživam već par dana

Razina korisnika 4
Bedž +3

@darko1601 nama je iznimno drago da si nam se pridružio i sigurni smo da ćeš biti zadovoljan korisnik A1 usluge putem optičke mreže. 😊 Svi koji podnesu zahtjev za priključenjem fiksne usluge, zakonski rok za realizaciju je do 30 dana pa vjerujem da nisi čekao dulje od roka.

Razina korisnika 1

@darko1601 nama je iznimno drago da si nam se pridružio i sigurni smo da ćeš biti zadovoljan korisnik A1 usluge putem optičke mreže. 😊 Svi koji podnesu zahtjev za priključenjem fiksne usluge, zakonski rok za realizaciju je do 30 dana pa vjerujem da nisi čekao dulje od roka.

naravno da sam čekao, u 9mj je neki momak skupljao saglasnost koji su zainteresirani za optiku, 15.12. mi je uvedena nit u kuću a prije par dana sam tek spojen, pa vi vidite koji je to rok, a to nije krivica A1 nego vaših kooperanata koji su uzeli lovu a ne rade ništa

Razina korisnika 4
Bedž +3

Skupljanje suglasnosti i pokretanje zahtjeva pa čekanje na instalaciju priključka i samu aktivaciju usluge odnosno puštanje signala su različite stvari kada je riječ o roku za priključenjem A1 mreži.

Razina korisnika 1

Skupljanje suglasnosti i pokretanje zahtjeva pa čekanje na instalaciju priključka i samu aktivaciju usluge odnosno puštanje signala su različite stvari kada je riječ o roku za priključenjem A1 mreži.

ma tako je, prodavanje usluge, uvođenje niti prvo u stan bez glavnog kabela su isto različite stvari, ja da nisam bio uporan taj vaš rok bi davno istekao, pošto je zahtjev za uslugu napravljen prije 25 dana a po riječima vašeg kooperanta trebao sam čekati još minimalno 30 dana, što znači da bi prošlo mjesec i po do 2

Razina korisnika 2
Bedž +3

@darko1601 u rok za realizaciju od 30 dana ne ulaze potrebni dodatni radovi, pogotovo ako u provođenju sudjeluju treće strane. Više o tome možeš pročitati u Općim uvjetima poslovanja i to OVDJE, članak 5.1. Prihvat Zahtjeva i sklapanje ugovora. 

Razina korisnika 1

@darko1601 u rok za realizaciju od 30 dana ne ulaze potrebni dodatni radovi, pogotovo ako u provođenju sudjeluju treće strane. Više o tome možeš pročitati u Općim uvjetima poslovanja i to OVDJE, članak 5.1. Prihvat Zahtjeva i sklapanje ugovora. 

gospodo, vi ste se meni javili da nema nikakve zapreke u priključenju , ne ja vama, vi ste od svog izvođača radova dobili obavijest da je mreža gotova a nije. “A1 je prethodno pravovremeno poduzeo sve potrebite radnje u svrhu pristupa infrastrukturi i/ili mreži.” - ovo piše u vašim uvjetima, i vi ste meni dali ovu informaciju da mi je optika dostupna, sve dogovoreno, poslani čak i podatci za prijavu na a1 portal i ostali pristupni podatci, tehničari dolaze drugi dan, kabel ne postoji, tko je tu kriv? Korisnik ili A1 ?

Razina korisnika 2
Bedž +3

@darko1601 pozdrav, žao mi je to čuti. Slobodno mi javi privatnom porukom podatke od vlasnika usluge OVDJE kako bismo mogli napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj i proces aktivacije usluge. Ako sam dobro shvatio iz prethodnih poruka tvoja usluga putem optike sada je aktivna i funkcionalna već nekoliko dana. 

Razina korisnika 1

@darko1601 pozdrav, žao mi je to čuti. Slobodno mi javi privatnom porukom podatke od vlasnika usluge OVDJE kako bismo mogli napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj i proces aktivacije usluge. Ako sam dobro shvatio iz prethodnih poruka tvoja usluga putem optike sada je aktivna i funkcionalna već nekoliko dana. 

ne trebaju mi nikakve provjere, hvala ,sa strane a1 stvarno nisam imao nikakvih problema, prodajni i ovdje na forumu su svi bili od pomoći, problem su vaši kooperanti koji vam šalju da je nešto gotovo a nije onda nastaje problem na terenu

Bedž +1

@darko1601 razumijem što želiš reći. Žao mi je što je tako ispalo, ali drago mi je što je usluga aktivna :)
Naravno, stojimo na raspolaganju u slučaju dodatnih upita.

Razina korisnika 1

@darko1601 razumijem što želiš reći. Žao mi je što je tako ispalo, ali drago mi je što je usluga aktivna :)
Naravno, stojimo na raspolaganju u slučaju dodatnih upita.

Hvala Monika evo dns sam razgovarao s vašim prodajnim predstavnikom i čak mi je brzina od 2gigabita dostupna samo moram čekat prebacivanje telefona s drugog operatera tako da sam jako zadovoljan, ugodan dan želim 

@darko1601 drago mi je da si nas odabrao za svog operatera 🙂 Vjerujem da ćemo opravdati tvoje povjerenje. Za dodatne upite i podršku tu smo za tebe. 

Razina korisnika 2
Bedž

 pot

Skupljanje suglasnosti i pokretanje zahtjeva pa čekanje na instalaciju priključka i samu aktivaciju usluge odnosno puštanje signala su različite stvari kada je riječ o roku za priključenjem A1 mreži.

ma tako je, prodavanje usluge, uvođenje niti prvo u stan bez glavnog kabela su isto različite stvari, ja da nisam bio uporan taj vaš rok bi davno istekao, pošto je zahtjev za uslugu napravljen prije 25 dana a po riječima vašeg kooperanta trebao sam čekati još minimalno 30 dana, što znači da bi prošlo mjesec i po do 2

1.Nisu ti sigurno uveli nit bez glavnog kabela. (Prouciti sta je opticka nit)….
2.Šta je to za tebe glavni kabel?
3.Rok za realizaciju teće od onog trenutka kad dobiješ poruku sa terminom instalacije. Sa time je A1 potvrdio da postoje tehničke mogućnosti. Ovo kaj ti pišu njihovi admini su zive gluposti to mogu samo sebi prodavati fore.

Razina korisnika 1

 pot

Skupljanje suglasnosti i pokretanje zahtjeva pa čekanje na instalaciju priključka i samu aktivaciju usluge odnosno puštanje signala su različite stvari kada je riječ o roku za priključenjem A1 mreži.

ma tako je, prodavanje usluge, uvođenje niti prvo u stan bez glavnog kabela su isto različite stvari, ja da nisam bio uporan taj vaš rok bi davno istekao, pošto je zahtjev za uslugu napravljen prije 25 dana a po riječima vašeg kooperanta trebao sam čekati još minimalno 30 dana, što znači da bi prošlo mjesec i po do 2

1.Nisu ti sigurno uveli nit bez glavnog kabela. (Prouciti sta je opticka nit)….
2.Šta je to za tebe glavni kabel?
3.Rok za realizaciju teće od onog trenutka kad dobiješ poruku sa terminom instalacije. Sa time je A1 potvrdio da postoje tehničke mogućnosti. Ovo kaj ti pišu njihovi admini su zive gluposti to mogu samo sebi prodavati fore.

  1. da uveli su, prvo u stubište pa u stan, i ostavili tako da stoji u kesi bez modema( jer zašto bi spajali modem kad glavni kabel ne postoji)
    2. glavni kabel je onaj koji ide nekom glavnom rutom/cestom u moju ulicu, do šahte ispred moje kuće, znači tog kabela od glavne ulice do moje šahte, nekih cca 100 metara, nije bilo radi začepljenja, morali su kopat na 3 mjesta jer su cijevi bile polomljene
    3. to ti je kao da kažeš banci, počet ću vam vraćat kredit kad potrošim zadnji euro posuđen od vas, znači ja nisam nikoga zvao, mene je prodajni zvao i rekao mi da mi je optika dostupna, poslani su mi podatci za login za portal/tv/modem itd itd , i nakon toga meni momci dolaze uvest nit u stan, i uveli su al su mi odma rekli da glavnog kabela nema, da se mora otkopat al da će oni svoj dio posla odradit
Razina korisnika 2
Bedž

 pot

Skupljanje suglasnosti i pokretanje zahtjeva pa čekanje na instalaciju priključka i samu aktivaciju usluge odnosno puštanje signala su različite stvari kada je riječ o roku za priključenjem A1 mreži.

ma tako je, prodavanje usluge, uvođenje niti prvo u stan bez glavnog kabela su isto različite stvari, ja da nisam bio uporan taj vaš rok bi davno istekao, pošto je zahtjev za uslugu napravljen prije 25 dana a po riječima vašeg kooperanta trebao sam čekati još minimalno 30 dana, što znači da bi prošlo mjesec i po do 2

1.Nisu ti sigurno uveli nit bez glavnog kabela. (Prouciti sta je opticka nit)….
2.Šta je to za tebe glavni kabel?
3.Rok za realizaciju teće od onog trenutka kad dobiješ poruku sa terminom instalacije. Sa time je A1 potvrdio da postoje tehničke mogućnosti. Ovo kaj ti pišu njihovi admini su zive gluposti to mogu samo sebi prodavati fore.

  1. da uveli su, prvo u stubište pa u stan, i ostavili tako da stoji u kesi bez modema( jer zašto bi spajali modem kad glavni kabel ne postoji)
    2. glavni kabel je onaj koji ide nekom glavnom rutom/cestom u moju ulicu, do šahte ispred moje kuće, znači tog kabela od glavne ulice do moje šahte, nekih cca 100 metara, nije bilo radi začepljenja, morali su kopat na 3 mjesta jer su cijevi bile polomljene
    3. to ti je kao da kažeš banci, počet ću vam vraćat kredit kad potrošim zadnji euro posuđen od vas, znači ja nisam nikoga zvao, mene je prodajni zvao i rekao mi da mi je optika dostupna, poslani su mi podatci za login za portal/tv/modem itd itd , i nakon toga meni momci dolaze uvest nit u stan, i uveli su al su mi odma rekli da glavnog kabela nema, da se mora otkopat al da će oni svoj dio posla odradit

Ne vidim sta je sporno ovdje kod tebe nije vjerojatno povezan DČ i još plus zgrada je u pitanju.

Uredu znam i shvacam da je ovo frustrirajuće… No ovo za kredit stvarno su nebuloze, tebi ugovorna obavezna postaje aktivna onog trenutka kad se user spoje odnosno usluga bude aktivna. To što su ti napravili stubišnu instalaciju i još plus odradili sve u stanu ti je samo plus i vjerojatno će DČ biti riješen kroz koji dan. (Sad dok ovo pišem je vjerojatno riješen)

Razina korisnika 1

 pot

Skupljanje suglasnosti i pokretanje zahtjeva pa čekanje na instalaciju priključka i samu aktivaciju usluge odnosno puštanje signala su različite stvari kada je riječ o roku za priključenjem A1 mreži.

ma tako je, prodavanje usluge, uvođenje niti prvo u stan bez glavnog kabela su isto različite stvari, ja da nisam bio uporan taj vaš rok bi davno istekao, pošto je zahtjev za uslugu napravljen prije 25 dana a po riječima vašeg kooperanta trebao sam čekati još minimalno 30 dana, što znači da bi prošlo mjesec i po do 2

1.Nisu ti sigurno uveli nit bez glavnog kabela. (Prouciti sta je opticka nit)….
2.Šta je to za tebe glavni kabel?
3.Rok za realizaciju teće od onog trenutka kad dobiješ poruku sa terminom instalacije. Sa time je A1 potvrdio da postoje tehničke mogućnosti. Ovo kaj ti pišu njihovi admini su zive gluposti to mogu samo sebi prodavati fore.

  1. da uveli su, prvo u stubište pa u stan, i ostavili tako da stoji u kesi bez modema( jer zašto bi spajali modem kad glavni kabel ne postoji)
    2. glavni kabel je onaj koji ide nekom glavnom rutom/cestom u moju ulicu, do šahte ispred moje kuće, znači tog kabela od glavne ulice do moje šahte, nekih cca 100 metara, nije bilo radi začepljenja, morali su kopat na 3 mjesta jer su cijevi bile polomljene
    3. to ti je kao da kažeš banci, počet ću vam vraćat kredit kad potrošim zadnji euro posuđen od vas, znači ja nisam nikoga zvao, mene je prodajni zvao i rekao mi da mi je optika dostupna, poslani su mi podatci za login za portal/tv/modem itd itd , i nakon toga meni momci dolaze uvest nit u stan, i uveli su al su mi odma rekli da glavnog kabela nema, da se mora otkopat al da će oni svoj dio posla odradit

Ne vidim sta je sporno ovdje kod tebe nije vjerojatno povezan DČ i još plus zgrada je u pitanju.

Uredu znam i shvacam da je ovo frustrirajuće… No ovo za kredit stvarno su nebuloze, tebi ugovorna obavezna postaje aktivna onog trenutka kad se user spoje odnosno usluga bude aktivna. To što su ti napravili stubišnu instalaciju i još plus odradili sve u stanu ti je samo plus i vjerojatno će DČ biti riješen kroz koji dan. (Sad dok ovo pišem je vjerojatno riješen)

Pročitaj gore malo komentare

Odgovori