Riješeno

Služba za korisnike- iskustvo

  • 12 May 2019
  • 1 odgovor
  • 1225 pregleda

12.05.2019. u 18:36 A1 call agent u službi za korisnike mi je na moj upit zašto SIM kartica iz Homebox paketa u mobitelu ima brzinu od preko 130Mbit/s dok u Huawei routeru ima manju od 40 Mbit/s poklopio slušalicu. Zaključak do kojega smo došli je taj da Huawei router namjerno smanjuje brzinu 4G veze te je nemoguće to promijeniti osim ako mu se frekvencija koju prima od 4G veze ne promijeni na 2600 Mhz. Zamolio bih Vas odgovor da li je u redu i da li je ispravan model poslovanja da se dugogodišnjem korisniku više A1 usluga poklapa slušalica u trenutku kada otkrije svjesnu i namjernu sabotažu usluge koju A1 nudi svojim klijentima? Da li je potrebno zahtijevati izjašnjavanje i poštivanje stavki iz potpisanog ugovora vanjskim putem? Da li je neophodno zahtijevati provjeru namjerne i svjesne sabotaže brzine veze prema korisnicima vanjskim putem?
Nadam se brzoj i pozitivnoj reakciji A1 tima.
Srdačno,
Neven Šabijan
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 13 May 2019, 11:49

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav Nevene,

prekidanje telefonskog razgovora nikako nije praksa Službe za korisnike. Prema svemu što si naveo ne vidim razlog da do toga dođe.
Vezano za karakteristike uređaja koje koristiš za naše usluge, molim te da se obratiš našoj tehničkoj podršci na besplatan broj 0800 091 091. Kolege ti mogu pružiti sve relevantne informacije u uređajima.

Odgovori