Riješeno

Pucanje veze ADSL preko Devolo DLAN 550 Duo

  • 7 October 2020
  • 3 odgovora
  • 240 pregleda

Pozdrav! Molim pomoć. Da se po kući ne provlače žice, na drugom katu mi je dodatni TV priključak i stolno računalo spojeno preko Devolo DLAN 550 Duo starter kit-om. Veza je ok kada radi, no skoro svakodnevno dođe do prekida. Na glavnom TV-u sve OK, WiFi isto ok,dakle s uslugom je sve u redu, no na tom dodatnom TV prijemniku se zamrzne slika. Ponekad pomogne samo reset (isključivanje iz struje) digitalnog prijemnika, no nekad i ne. Greška koju javi je da je internet veza nedostupna. Drugi način kako rješavam poteškoću je isključivanje LAN kabla iz modema, te kad ga ponovo uključim, na TV-u sve radi. Interesantno je to da kad na tom dodatnom TV-u sve i bude ok, ne radi mi uvijek net na stolnom računalu (preko istog Devola). Na kompu mi javlja Limited or no connectivity i Acquiring IP address i tako u nedogled, sve dok opet ne isključim kabel na modemu.  Plizz, ima li netko ideju kako to riješiti? Nije baš zgodno svaki dan žicu isključivati, uključivati..a radim od kuće i stabilan net mi je zaista potreban. Hvala unaprijed!

icon

Najbolji odgovor od A1_MIvan 10 December 2020, 22:04

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
Bedž

Ovo malo smrdi na DNS probleme.
Promjeni DNS na ruteru na tipa 1.1.1.1 ili na računalu ukucaj ručno pod adapter IPV4 kao prvi par 1.1.1.1 i sekundarni par 1.0.0.1

Ako i dalje imaš problema sa škripanjem slike to više zvuči kao HW problem rutera aka. buffer overflow koji se može rješiti upgradeom FWa.

Pošto si još na xDSL(bakar) moraš provjerit kakvo je stanje sa paricama u svojoj PTT kutiji ako su korodirale moraš tražiti bolju paricu i naravno svoj ruter ISPovi ruteri su uvjek bili koma.
 

U 90% slučajeva kućne instalacije korodiraju a kabel koji dolazi od ISPa bude uvijek manje više ok.

 

Ako ti kažu da nemožeš spojiti svoj ruter govore gluposti jer nežele dati postavke koje čak ekipa već odavna poznaje(spajao sam Asuse Netgearove na Iskon THT i A1 i sve radi) a do PPPoE user/pass možeš doći tako da zatražiš bridge.Neznam dali A1 daje PPPoE podatke na poziv na Teh. SZK ali svejedno pokušaj.

Razina korisnika 2
Bedž +2

@RDash123 eventualne poteškoće s našim DNS serverom nemaju nikakvog utjecaja na TV uslugu, niti bi se u slučaju računala manifestirali kao poteškoća sa dobivanjem IP adrese od strane routera.

 

@kikirikica  zamolio bih te da nam se javiš u inbox s podacima o usluzi o kojoj se radi kako bismo provjerili što se ovdje događa, slobodno nam odmah napiši i kontakt broj te preferirano vrijeme kontakta kada bi te kolege s tehnike mogli nazvati :) Inbox možeš pronaći ovdje

Razina korisnika 1
Bedž

@RDash123 eventualne poteškoće s našim DNS serverom nemaju nikakvog utjecaja na TV uslugu, niti bi se u slučaju računala manifestirali kao poteškoća sa dobivanjem IP adrese od strane routera.

Ovo više izgleda problem vašeg rutera da zada Ethernet portove za IPTV usluge ili VLAN IDovi drugačije konfigurirani za portove.

Jedan od vaših rutera Ubee odrađiva solidni posao pa automatski prebacuje VLAN ID za uslugu a ovaj se čini da neprebacuje VLAN ID za uslugu.

 

@kikirikica sortiraj Ethernet kablove ovisno o usluzi i onda uštekavaj jedan po jedan i testiraj portove što su i koju uslugu obavljaju.
Npr.
Uzmi si od TVa kabel i uštekavaj u portove i traži dva koja rade za IPTV (A1 IPTV Televizija).

Kad nađeš koja dva  odrađivaju posao IPTVa onda uštekaj oba IPTV uređaja STBa od A1.

Nakon toga uštekaj preostale za internet.Ako tada sve radi uredno onda si rješio/rješila problem.

 

Odgovori