Dobar dan. Raskinuo sam bez ikakvih problema Homebox unutar probnog roka međutim dobio sam račun da moram platiti promet potrošen unutar probnog roka. TO me iznenadilo. Jeli stvarno moram to platiti?
Najbolji odgovor od daworin
Pogledaj originalDobar dan. Raskinuo sam bez ikakvih problema Homebox unutar probnog roka međutim dobio sam račun da moram platiti promet potrošen unutar probnog roka. TO me iznenadilo. Jeli stvarno moram to platiti?
Najbolji odgovor od daworin
Pogledaj originalU čemu je problem????
SmARAŠ NAS.
asorta mozes okaciti macku o rep usmeni dogovor, nemas na pismeno, sve drugo je rekla - kazala
Nažalost svaki korisnik nauči na vlasitim greškama i pogotovo kada je nešto besplatno.
Identičnu stvar sam imao i nitko od navedenih serijskih telefonskih prodavača nije spominjao plaćanje iskorištenog prometa tijekom probnog perioda,a to je bitna stavka koju je potrebno naglasiti.
Preostaje samo slanje žalbe službi za korisnike i vezati se za riječi prodavača i nadati se da se naknada neće zaračunati.
Pozdrav
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.