na 1. lokaciji imam samo fiskni broj bez interneta, tu je trebao biti taj broj, na 2 lokaciji imam fiksni broj + interent. Vase kolege su mi greškom zamjenile numeracije te na krivo mjesto portirali navedeni broj. Posjetio sam vip prodajno mjesto 08.8., pisao sam neki dopis da mi se odradi zamjena numeracija. Pošto mi je vas kolega rekao tad da cu cekati 15 dana, odlucio sam nazvati hakom agenciju koja mi je savjetovala da pošaljem pisani prigovor te da obrazložim situaciju, uz to, rekli su mi da imam pravo na naknadu štete zbog nepravovaljanog prebacivanja broja u iznosu 240kn po danu. Ja sam upisao mail, poslao sam na vasu mail adresu 10.08., te sam strpljivo čekao do 01.09. kad sam dobio odgovor da ce mi zamjena numeracije biti zurno odrađena te da će svaka numeracija biti na ispravnom mjestu. Danas je 07.09, i dalje nista od zamjene numeracija. Danas sam zvao sluzbu za korisnike, djevojka koja se aviva mi je stavila požurnicu, no napominjem da je i kolega koji se javio 08.08. isto stavio požurnicu pa nista od toga. Sad sam opet zvao hakom agenciju, te su me savjetovali da vam saljem javne poruke preko foruma te facebooka te izgleda da jedino na taj nacin reagiate. molim vas zurno odradu zahtjeva
lp
Najbolji odgovor od A1_MarijaS
Pogledaj original