Problemi s pingom svaki dan


Proslo je mjesec dana od kad sam prijavio problem(optika), ne samo da ga nisu popravili, nego me ismijavaju i kazu da je "sve u redu s njihove strane" i "protok podataka je uredan sa A1 strane".

Unatoc tome svaki dan u isto vrijeme, obicno poslije 6 i vecinu dana dobivam ovakve rezultate sa tracepathom google.com:

1:  _gateway                                              0.819ms
 1:  _gateway                                              0.644ms

 2:  188.252.208.2                                         85.395ms
 3:  dh70-69.xnet.hr                                       85.315ms asymm  4
 4:  ae72.bar2.Zagreb1.Level3.net                          96.086ms asymm  6

  1. ...

 

A1 me ismijava i tvrdi da je sve u redu s njihove strane. Usput im je trebao jedan mjesec da njihov tim  "detaljno provjeri dostavljeni trace" i da ustanove da konstantno varijabilni ping 80-120ms na prvom hopu nije nikakva greska :). Sramota teska.


Odgovora 15

Razina korisnika 1

pa protok je uredu xD, al to što ti ideš nekom zaobilaznom rutom do odredišta to njih nije briga, općenito telekomi jako slabo gledaju na taj ping i na gameing, ja sam takav problem imao na hibridnom netu gdje mi je ruta išla do amerike pa nazad, znači gore od ovog tvog 2 puta. uglavnom do njihovih ruta je, dal to mogu sredit i imaju li volje ne znam

Postovani Darko, protok nije u redu ako svaki paket ima drugaciju latenciju. Vidim da niste strucni po tom pitanju pa mozda nemojte komentirati. Lijep pozdrav!

Razina korisnika 1

Niste vi shvatili sarkazam zato ni neću više komentirati, ugodan dan

Razina korisnika 2

Proslo je mjesec dana od kad sam prijavio problem(optika), ne samo da ga nisu popravili, nego me ismijavaju i kazu da je "sve u redu s njihove strane" i "protok podataka je uredan sa A1 strane".

Unatoc tome svaki dan u isto vrijeme, obicno poslije 6 i vecinu dana dobivam ovakve rezultate sa tracepathom google.com:

1:  _gateway                                              0.819ms
 1:  _gateway                                              0.644ms

 2:  188.252.208.2                                         85.395ms
 3:  dh70-69.xnet.hr                                       85.315ms asymm  4
 4:  ae72.bar2.Zagreb1.Level3.net                          96.086ms asymm  6

  1. ...

 

A1 me ismijava i tvrdi da je sve u redu s njihove strane. Usput im je trebao jedan mjesec da njihov tim  "detaljno provjeri dostavljeni trace" i da ustanove da konstantno varijabilni ping 80-120ms na prvom hopu nije nikakva greska :). Sramota teska.

Imam istih problema navečer (kao i deseci tisuća drugih korisnika A1 optike) iako sam samo jedan od par korisnika koji su spojeni na isti državni čvor (tek su počeli spajat korisnike na njega). Dakle kod mene nije problem lokalno zagušenje kao u mnogim drugim slučajevima nego su im međugradski linkovi  također podkapacitirani s obzirom na trenutni bandwidth spojenih korisnika i u A1 to itekako dobro znaju za oba problema samo se prave blesavi. Treba se uložit lova u međugradske dionice ali puno lakše je plesat po živcima korisnika

Razina korisnika 2
Bedž +3

@bijelijerry i @SC0RPl0N pozdrav, žao mi je ako imate poteškoće s korištenjem usluge interneta i radi vašeg nezadovoljstva. Slobodno poteškoću s korištenjem usluge možete prijaviti kolegama tehničarima direktno pozivom na besplatni broj telefona 0800 091 091 i tako najbrže napraviti potrebne provjere. Informacije nam također možete proslijediti putem e-maila na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr ili nam se javiti privatnom porukom OVDJE s podacima od vlasnika usluge i kontakt brojem mobitela. 

Razina korisnika 1

@A1_Boris , zar zaista misliš da od toga ima ikakve koristi?!? Vi moderatori na ovakva pitanja uvijek odgovarate jedno te isto - “prijavite kvar tehničarima kako bi napravili potrebne provjere” i sl. , ali od toga nema nikakve koristi! 

S pravom sam ljut, jer sam već ne znam koliko puta prijavljivao iste poteškoće koje ima  @bijelijerry i @SC0RPl0N i na 0800 091 091 i pisao mail na sluzba.za.korisnike@a1.hr i prijavljivao poteškoće ovdje na forumu, da bi i dalje, nakon VIŠE OD DVA MJESECA stvar ostala NERIJEŠENA! Kod poziva na 0800 091 091, agent samo pročita da se tehničarima već ne znam koji put poslala požurnica za rješenje kvara, ali i dalje se ništa ne događa! I dalje isti problemi! I dalje se samo daju isti savjeti i poruke, ali ispada da od toga, na žalost nema nikakve koristi!

Ne znam što više napraviti da se tehničari konačno jednom već trgnu i poprave kvar ili da javno i otvoreno priznaju da se kvar ne može riješiti, umjesto da nas se ovoliko dugo zavlači! I da se nište ne radi po tom pitanju!  

Razina korisnika 1

Evo danas izmjerenih “svjetskih” brzina na optičkoj mreži A1:

Brzina 1000/500 Mbit/s koliko iznosi u stvarnosti :(((

Toliko o nekvaliteti i usluzi koju pruža A1 svojim korisnicima! Sramota od optičke mreže!

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Robert091 razumijem da ti je usluga bitna, pogotovo u današnje vrijeme. Temeljem toga, shvaćam i nezadovoljstvo koje je izazvano time što se usluga ne isporučuje sukladno očekivanjima. 

Ovdje smo kako bismo pokušali pronaći rješenje, kao i u svim prethodnim slučajevima kad si nam se javio. S poteškoćama do sada nismo bili upoznati jer nam u našem prethodnom razgovoru nisu navedene. Stoga bih volio proučiti ovaj slučaj. Konkretna rješenja i informacije bez provjere ne želim obećavati jer bi ona bila komunicirana temeljem nagađanja. Od toga nemaš koristi, vjerujem da ćeš se složiti sa mnom. 

Javi nam se privatnom porukom pa ćemo vidjeti što se po pitanju navedene prijave može dodatno učiniti. 

Razina korisnika 1

@A1_Filip, nije mi baš jasna rečenica u tvom odgovoru da “S poteškoćama do sada nismo bili upoznati jer nam u našem prethodnom razgovoru nisu navedene”. Ne znam da li redovito pratiš teme kao i pitanja koja su postavljena na ovom forumu? Onda bi već dobro znao o kakvom je problemu ovdje riječ! Imam problema s visokim pingom i smanjenom brzinom interneta navečer!

U “internet spajanje” imaš temu pod naslovom “Spora optika i visok ping navečer” gdje sam već nekoliko puta opisao o kakvom mi se problemu radi. Ne znam više što bih dodatno trebao objašnjavati!

Već nekih 2,5 mjeseca događa mi se to da mi je internet preko dana OK - brzina cca 950/470 mbit/s a ping cca 2ms (korisnik sam “stare“tarife 1000/500 MBit/s). Međutim navečer, negdje iza 21h, brzina downloada/uploada počinje jako varirati (vidi primjer slike što sam objavio u postu prije - kao što sam već i prije naveo i poslao mailove vašoj službi za korisnike, mjerenja su obavljena i Speedtestom i HAKOMetrom i svugdje su izmjereni isti loši rezultati navečer! Preko dana je u redu.)

Osim toga, rečeno mi je i da je moja mreža stavljena pod nadzor ekipe za brzinu mreže od 27.1. (znači prošlo je više od jednog mjeseca koliko mi se brzina nadzire). Međutim, pojma nemam što je ekipa do sada (9.3.!!!) ustanovila, niti me je itko od njih do sada kontaktirao! Dao sam i prijedlog da me se prebaci na neku drugu centralu, međutim za sada ništa se ne događa! I dalje po danu OK, a po noći ne! Status quo već 2,5 mjeseca!!! Nikakvog pomaka s mrtve točke nema!

Ne znam što da više u vezi ovoga kažem! Zar je takav problem otvoreno mi reći da se kvar ne može riješiti i ponuditi mi neko rješenje da znam što raditi? 

Moje podatke imaš pod mojim korisničkim imenom u mojim privatnim porukama koje sam ranije slao. 

    

Razina korisnika 2
Bedž +2

@Robert091 Ne možemo reći da se kvar ne može otkloniti jer to ne bi bilo ispravno, prijava poteškoće iz siječnja koju spominješ nije zatvorena i doista je proslijeđena dalje na provjeru (provjerio sam putem poslanih podataka iz naših razgovora privatnom porukom), vjerujem da će kolege pronaći rješenje. Razumijem da si nezadovoljan, iskreno se nadam brzom rješenju jer bih se na tvojem mjestu vjerujem osjećao jednako. 

https://www.speedtest.net/result/15985518126.png
https://www.speedtest.net/result/15985522240.png
https://www.speedtest.net/result/15990780605.png

ovo je ping preko tjedna, preko vikende su rezultati jos gori. Kvar prijavljen prije mjesec dana, NISTA NIJE UCINJENO, odgovor nakon 3 tjedna od tehnicke podrske: “nakon detaljne provjere tracea ustanovili smo da nema gresaka od nase strane” 🤣

Uz to sam poslao urlove rezultate speedtesta i prilozene slike rezultata u email poruci ako ne znaju otvoriti link i dalje nisam dobio odgovor. Je li uopce postoje ljudi u tehnickoj podrsci?? Sto je ovo?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Badava se sekirate ovdje. Ako ste skupili dovoljno podataka, imate nezadovoljavajuće odgovore od A1 na reklamaciju, a vi to sve lijepo proslijedite hakomu.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@bijelijerry pozdrav, razumijem tvoje nezadovoljstvo i žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem naše usluge. Tvoj slučaj sam proslijedio kolegama danas na dodatnu provjeru i molim te samo za malo strpljenja do povratnog kontakta. Zaista se nadam i vjerujem kako će kolege tehničari uspjeti pronaći rješenje u najkraćem mogućem roku. 

Razina korisnika 1

Ekipa @bijelijerry, @SC0RPl0N, @Robert091 ako vec niste, ispunite i posaljite ova dva obrasca sa svim detaljima,  svim mjerenjima (po mogucnosti hakometar) i trazite umanjenje racuna za prethodne mjesece u kojima je bio prisutan problem.
https://www.a1.hr/podrska/obrasci-za-prigovore

Ne znam da li je slucajnost ali nakon mjesec i pol moj problem je tad rijesen koji dan kasnije, ako ni to ne urodi plodom definitivno idite na zalbu hakom-u/raskid ugovora itd.

Razina korisnika 1

@zenk hvala ti.

Odgovori