Nekih mjesec dana imam homebox i nedavno je počeo problem. Odjedanput pukne internetska veza, mob/laptop prepoznaju homebox i signal je super, no nikako se ne mogu spojiti. U početku sam klasično odspojio HB iz struje i ponovno uključio, no to sam morao napraviti nekad 2x nekad 5x na dan jer se dogodio opet isti problem. Nazvao sam SZK te su mi rekli da izvadim karticu i probam ju na mobu te ako je sve u redu, onda je problem u HB. Nisam imao živaca stavljat karticu na mob jer to nije statičan problem(nzm kad će se opet dogoditi pucanje veze).
Negdje na forumu sam pročitao da mogu pokušati sa promjenom wifi kanala na konfiguracijskoj stranici za upravljanje. To sam napravio te premjestio HB na drugu stranu prostorije. Problem se sad rjeđe dešava, npr. svaki drugi dan.
Zanima me da li je netko imao slična iskustva ili zna za uzrok ili riješenje ovog problema?
Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj original