Riješeno

Priključak za optiku - trajanje

  • 2 June 2023
  • 12 odgovora
  • 436 pregleda

Pozdrav,

 

Danas su mi majstori spojili vanjski ruter za optiku na stup.

Naravno, u provjeri dostupnosti moja adresa još je uvijek nedostupna za optiku.

 

Zna li netko koliko to sad traje da oni mene “proknjiže” da mi je optika sad dostupna pa da mogu naručiti uslugu?

 

Lp

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 2 June 2023, 14:20

Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @angrybird444, vjerojatno je potrebno odraditi još neke stvari prije nego što će optika biti dostupna. Možeš li nam se javiti porukom ovdje, u poruci navedi svoje podatke (ime i prezime, adresu, kontakt broj te je li riječ o kući ili zgradi). 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nema tu pravila, sve je individualno od slučaja do slučaja. Mene su iz A1 zvali za optiku 3 dana prije nego što je postavljena ta kutijica na stup a opet imaš i slučajeva pak gdje je ta kutijica postavljena a optika nije puštena idućih godinu/dvije. Prati letke u sandučiću, prvog dana čim bude dostupna - A1 vanjska prodaja će ti ubaciti letak da ti je dostupna optika ili će ti netko od njih pokucat na vrata, ako pak imaš već fiksnu kod njih - zvat će te doma.  

Razina korisnika 2
Bedž

Kako funkcionira postavljanje optike.
 

Opticki kablovi provlaće se po stupovima nakon toga se slaže optički kabinet. Kad se sve to složi onda je usluga dostupna na navedenoj lokaciji.

 

Kablovi su provučeni i kabinet je složen. Usluga još nije dostupna. To i jest glavno pitanje - koliko dugo treba.

 

Odgovor je više-manje "ne zna se"

Evo ja čekam već 4 mjeseca ak ti kaj znači.

Razina korisnika 2
Bedž

Kablovi su provučeni i kabinet je složen. Usluga još nije dostupna. To i jest glavno pitanje - koliko dugo treba.

 

Odgovor je više-manje "ne zna se"

Jesi siguran da je kabinet složen?

Obićno kroz dva tri dana od finalizacije kabineta usluga se pušta u pogon i normalno ažurira dostupnost.

Javi se na PM sa adresom pa budemo pogledali detaljnije sta se desava. A možeš svakako se javiti i direktno a1 na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr

Meni je susjeda rekla da je vidjela tehnicare sa satorom da rade na ormaricu jos u 4 mjesecu, tak da predpostavljam da ja taj dio gotov al jos uvijek nema usluge. Mail sam isto slao na ovo kaj si naveo pa su usmjerili na HAKOM da oni kao moraju dat neku dozvolu, i njima sam poslao mail al mi nista nisu odogovrili.

Razina korisnika 2
Bedž

Meni je susjeda rekla da je vidjela tehnicare sa satorom da rade na ormaricu jos u 4 mjesecu, tak da predpostavljam da ja taj dio gotov al jos uvijek nema usluge. Mail sam isto slao na ovo kaj si naveo pa su usmjerili na HAKOM da oni kao moraju dat neku dozvolu, i njima sam poslao mail al mi nista nisu odogovrili.

E onda si dobio odgovor. Javi se HAKOM-u možeš ih i kontaktirati.

Pozdrav,

 

Znači ovo je katastrofa, čekanje da nam provuku optiku do zgrade iz kabineta koji je postavljen ima 4 mjeseca je stvarno koma.

Nada sam se da je i njima u interesu što prije postaviti optiku kako bi korisnicima mogli početi naplaćivati uslugu ali očito sam se prevario.

Stvarno ne znam gdje je zapelo, a podrška je užasna...nitko ništa ne zna o tom projektu kao da je Area 51 top secret. Svaki puta kada pitam dobijem isti generički odgovor.

 

Dajte nam konkretno kontakt gdje možemo urgirati i malo pritisnuti nadležne za ovaj projekt.

 

Hvala !

Razina korisnika 2
Bedž

Pozdrav,

 

Znači ovo je katastrofa, čekanje da nam provuku optiku do zgrade iz kabineta koji je postavljen ima 4 mjeseca je stvarno koma.

Nada sam se da je i njima u interesu što prije postaviti optiku kako bi korisnicima mogli početi naplaćivati uslugu ali očito sam se prevario.

Stvarno ne znam gdje je zapelo, a podrška je užasna...nitko ništa ne zna o tom projektu kao da je Area 51 top secret. Svaki puta kada pitam dobijem isti generički odgovor.

 

Dajte nam konkretno kontakt gdje možemo urgirati i malo pritisnuti nadležne za ovaj projekt.

 

Hvala !

Ovo sam ti ja rješavao prije par mjeseci.

 

Prvo treba pismena dozvola stanara zgrade/predstavnika stanara.

I takve stvari riješavaš mailom zbog pisanog traga.

 

Moj prijedlog je da prvo vidiš sa predstavnikom stanara jel je dao kakvu potvrdu. A nakon toga pošalješ mail prema A1 na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr

 

Ovo sam ti ja rješavao prije par mjeseci.

 

Prvo treba pismena dozvola stanara zgrade/predstavnika stanara.

I takve stvari riješavaš mailom zbog pisanog traga.

 

Moj prijedlog je da prvo vidiš sa predstavnikom stanara jel je dao kakvu potvrdu. A nakon toga pošalješ mail prema A1 na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr

 

Pozdrav,

Ma ja sam predstavnik stanara i već sam slao suglasnost, odnosno prijavu na projekt početkom ove godine koja mi je i potvrđena za našu adresu.

U više navrata sam čak i zvao A1 u nadi da će netko s njihove strane urgirati s obzirom da su kooperanti na projektu, međutim nisam dobio nikakvu suvislu informaciju po tom pitanju.

Ovo stvarno traje jako dugo, koliko vidim nitko u tom području još nije dobio optiku, a kabinet je postavljen prije sigurno najmanje 4-5 mjeseci. Meni jedino trenutno nude homebox kao opciju ali to mi ne dolazi u obzir.

 

Razina korisnika 2
Bedž

 

Ovo sam ti ja rješavao prije par mjeseci.

 

Prvo treba pismena dozvola stanara zgrade/predstavnika stanara.

I takve stvari riješavaš mailom zbog pisanog traga.

 

Moj prijedlog je da prvo vidiš sa predstavnikom stanara jel je dao kakvu potvrdu. A nakon toga pošalješ mail prema A1 na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr

 

Pozdrav,

Ma ja sam predstavnik stanara i već sam slao suglasnost, odnosno prijavu na projekt početkom ove godine koja mi je i potvrđena za našu adresu.

U više navrata sam čak i zvao A1 u nadi da će netko s njihove strane urgirati s obzirom da su kooperanti na projektu, međutim nisam dobio nikakvu suvislu informaciju po tom pitanju.

Ovo stvarno traje jako dugo, koliko vidim nitko u tom području još nije dobio optiku, a kabinet je postavljen prije sigurno najmanje 4-5 mjeseci. Meni jedino trenutno nude homebox kao opciju ali to mi ne dolazi u obzir.

 

Pošalji im mail u formi pregovora na mail adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr i tu su se dužni ocitovati u roku od 15 dana 

Odgovori