Riješeno

Potrošnja od 00:00 do 08:00

  • 22 August 2017
  • 7 odgovora
  • 3180 pregleda

Vezano za prvobitnih 100 gB prometa.
"U periodu između 00 i 08 sati primjenjuje se neograničeni podatkovni promet bez ograničenja brzine."
Zanima me da li ovaj navod vrijedi za prvobitnih 100 gB dok se ne potroši.
Ako u navedenom vremenu znatno povečam potrošnju da li taj promet ulazi ili ne ulazi u prvobitnih 100 gB ?
Ili to spada u opciju dodatnih 100 gB kada se naknadno aktivira ?
icon

Najbolji odgovor od nedamise 23 August 2017, 20:51

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 4
Pretpostavljam da se radi o Homeboxu Turbo iako to nisi doslovno spomenuo.
Koliko je meni poznato, u ovoj tarifi uključena je Noćna Opcija koja omogućava korištenje interneta u tom razdoblju a da se ne računa iz osnovnih 100 GB.
Bila je i neka problematika vezana uz taj dio ali je ona obrađena u sličnoj temi pa malo provjeri na toj temi o čemu se konkretno radilo, ali općenito vrijedi ovo što sam napisao.
2. Uključenjem Noćne opcije korisnik ostvaruje mogućnost prijenosa podataka bez dodatne naplate i potrošnje prometa uključenog u tarifu svakog dana u periodu od 00:00:00 do 08:00:00 sati i ta pogodnost se primjenjuje do isteka Noćne opcije ili isključenja Noćne opcije.

Odgovor na Vaše pitanje je da ne ulazi.

http://www.vipnet.hr/o-vipnetu/uvjeti-koristenja/-/journal_content/56_INSTANCE_231aRqoyWWOu/10307706/27985502
Hvala na odgovorima.
Čitao sam sve to pa izgleda da malo više informacija šteti mozgu 😉
Nekako na prvu mi je djelovalo da se opcija aktivira tek pri uzimanju dodatnih 100gB.
Novi sam sa Hombox turbo i prvi put cujem da postoji nocna tarifa tj. da se promet ne skida sa dodjeljenih 100gb. Nisam nasao u meniu uredjaja tu opciju niti mi je u Vipu prilikom preuzimanja to napomenuto ima li koja caka kako to cekirati.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@kristian0511 - za korištenje noćne tarife isključi i uključi Homebox par minuta iza ponoći... a čekiraš na način da sutradan provjeriš nije li ti greškom zabilježio taj promet u periodu od 00.00 - 08.00 sati...
Problem je u tome što prikaz prometa ne možeš nikako provjeriti. Bio sam postao tu negdje slučaj da mi je 1.u mjesecu u 07:40 već status na moj vip stranici prikazivao XX MB. Na upit korisnička odgovara da je iznos trenutne potrošnje informativnog karaktera (što i piše na toj stranici) te da se mogu žaliti nakon primljenog računa. Zaključujem da je nemoguće od Vipneta tijekom mjeseca dobiti precizan ispis potrošnje kako bi uopće bilo moguće planirati tih 100GB. Prijavljivanje problema nakon primitka računa je post festum i nije uopće korisno jer se bez obtira na brzinu radi o flat tarifi. Kako da ja reklamiram Vipnetu da su me u prethodnom mjesecu zakinuli za x MB/GB?
E, da, moj router se restarta svaku noć iz schedulera pa ne bi trebalo biti problema s time.
Na kraju sam se prestao zamarati time, to je samo još jedna stvar koja nažalost na Vipu ne radi dobro.
Na web stranici vipmehomebox.vipnet.hr možete provjeriti stanje, rok valjanosti i stanje preostalih MB vašeg Vipme Homebox računa.

Noćna opcija je automatski aktivirana na homebox tarifama koje je imaju u svom sastavu. Nije potrebna nikakva dodatna aktivacija te se stvar u pravilu odvija automatski tako da se promet ostvaren između 00:00-08:00 ne oduzima od prometa koji je uključen u mjesečnu naknadu. (https://forum.vipnet.hr/homebox-37/homebox-nocna-opcija-57)

Na http://www.vipnet.hr/homebox je također navedeno "**Nakon potrošenih 100GB podatkovnog prometa, brzina se spušta na 1 Mbit/s. U slučaju potrebe za većim Internet brzinama od 1Mbit/s, preporučamo Opciju 100GB koja će vam omogućiti maksimalno dostupnu brzinu. U periodu između 00 i 08 sati primjenjuje se neograničeni podatkovni promet bez ograničenja brzine."

Odgovori