Riješeno

Poteškoća s internetom

  • 21 October 2023
  • 2 odgovora
  • 446 pregleda

Već mjesec dana nesposobno osoblje pokušava riješiti problem s internetom,Tv, i telefonom koji ne rade. Produzenjem ugovora nastali su problemi koji ne nestaju. Račun će doći a usluga se neće popraviti. Jedini način izgleda je prekinuti ugovor i poslati sve u pm

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 22 October 2023, 12:39

Pogledaj original

Odgovora 2

Pošto učestalo nemam uslugu (internet veza, telefon i tv ), i otklanjanje kvarova traje preko mjesec dana.
Zanima me koliko dana bez usluge mora proći da bi se ugovor mogao raskinuti bez penala,
jer ovakva usluga nema više smisla. 

 

Razina korisnika 3
Bedž +3

Bok @Ivan26052, žao mi je čuti da imaš poteškoća s uslugom. Ako želiš da napravimo provjeru za tebe, slobodno nam pošalji svoje podatke [url]https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url]. Što se tiče tvojeg upita o raskidu, provjeru radiš s kolegama iz tehničke podrške. Upit možeš poslati mailom na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr kako bi kolege mogli napraviti provjeru tvojeg slučaja i pružiti ti povratne informacija. Darka

Odgovori