Riješeno

Postavke za *inet.hr

  • 12 July 2023
  • 3 odgovora
  • 429 pregleda

Kako postaviti - incoming / outgoing za *@inet.hr. Trenutno mi je davatelj usluge A1. Prilično je kombinacija isprobano, poneki savjet i sa ovog foruma, ali ništa ne prolazi.

Ima li netko rješenje iz prve, nije da sam previše vezan za ovaj mail, na *gmail.com sam odavno, ali intrigira me rješenje… Hvala!

p.s.

Mozilla Thunderbird je u pitanju, unio sam pitanje i na temi  “ne prolaze odlazni mail-ovi”, ne zmjerite na ovom dupliciranju. Tamo stoji “RIJEŠENO”, ja to nisam uspio iščitati...

icon

Najbolji odgovor od pfilip 20 July 2023, 13:47

Pogledaj original

Odgovora 3

Pretpostavljam da si probao, ali za svaki slučaj šaljem postavke pa provjeri jesi sve dobro upisao.

Korisničko ime u obliku: korisnickoime@a1net.hr

Jedan i drugi server su: mail.1net.hr

Autorizacija: Start TLS

Odlazni port (smtp) 587

Dolazni port (pop) 110

 

Ovo su postavke koje od *@inet.hr prema *@gmail.com idu uredno i *gmail.com ih prima, međutim ne i obratno, na *@inet.hr strani, ne događa se ništa… Inbox je prazan…

Sporni mail je ime.prezime@inet.hr, a ne ime.prezime@a1net.hr… Sve ranije kombinacije javljale su grešku, u ovom slučaju morao sam prihvatiti izuzetak na 587 i nakon toga ne javlja grešku, ali i ne prima poštu u *@inet.hr Inbox

 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Imaš li neki webmail za taj iskonov mail? Korisnici koji imaju @a1net.hr imaju webmail.a1.hr, pa mogu tamo gledati radi li im uopće mail kao takav, bez razmišljanja jesu li dobro postavili postavke na outlooku.

Predložio bi ti da malo proguglaš za taj webmail pa tamo provjeriš rade li ti dolazni mailovi.

Ako ni tamo ne radi, trebaš se obratiti onome tko ti je pružio mail (Iskonu).

Ako tamo radi super, account je ok i nešto ne štima sa postavkama incoming mail servera. Incoming mail server bez iznimke mora biti od onoga tko ti je pružio mail account (Iskon).

S time bi ti morala moći pomoći Iskonova služba za korisnike, postavke incoming mail servera bi morale biti iste bez obzira čiji internet koristiš i ovisiti jedino i isključivo od onoga tko ti je pružio mail uslugu, samo se eventualno odlazne mogu promijeniti ovisno o internet provideru.

Btw, kada se već čuješ s njima ih pitaj isto i za postavke kako da postaviš njihov odlazni mail server da radi neovisno o tome na čiji se internet spojiš (nemoj im objašnjavati da koristiš A1 internet, nego im reci da planiraš na nekakvo veliko putovanje pa da ćeš se morati stalno spajati na neke druge wifi, da ti ne prodaju onu glupu priču da trebaš pitati A1). → ovo ti predlažem jer ćeš ovako prije ili kasnije naletiti da ti neki odlazni mail ne prođe, da se odbije i da u onom bounce mailu imaš neki spomen SPF-a (Sender Policy Framework) - jedini način da to izbjegneš kod ovih mailova od internet service providera je da koristiš njihov odlazni mail server, svi operatori se međusobno ne stavljaju na taj policy.

Sretno.

Odgovori