Dakle homebox nikad, ali apsolutno nikad nije bio aktiviran, tojest nije bio upaljen/uključen niti izvađen iz kutije te ga nisam mogao niti isprobati.
Pitanja glase (jer je u vašim odredbama zbunjujuće tojest ja to vidim kao dvosmislenu situaciju):
1. na što se u vašim odredbama odnosi pojam uključenja? Podebljavam dio koji me zbunjuje: "47. Ukoliko korisnik odustane od korištenja Homebox/Officebox usluge uređaj je moguće vratiti na prodajno mjesto ili putem prodajnog predstavnika unutar probnog razdoblja od 5 dana od datuma kupnje odnosno uključenja" -
2. Dali je uključenje dok ja prvi puta uređaj uključim? Jer ja gledam na to da je datum kupnje dan kada sam nešto kupio/platio a datum uključenja može biti i 10 ili 90 dana nakon toga?
3. dali mogu vraitti uređaj i raskinuti ugovor jer nisam uređaj nikada niti aktivirao?
4. Ili ga moram aktivirati pa vratiti unutar 5 dana ?
5. dali moj probni period teče od aktivacije samog uređaja (dakle ja ga izvadim van i aktiviram ga) ili od dana kada sam potpisao ugovor?
Molim pojasnite mi situaciju volio bih službeni odgovor - unaprijed se zahvaljujem..
Najbolji odgovor od tibertov
Pogledaj original