Riješeno

Optika pucanje veze

  • 22 September 2023
  • 9 odgovora
  • 731 pregled

  • Aktivni forumaš početnik
  • 22 odgovora

Prosli tjedan u cetvrtak sam dobio optiku, i od tada mi se vec 2 puta desilo da mi je internet neupotrebljiv kroz jedno 20min. Prvi puta u ponedjeljak ujutro, kroz period od nekih 20min konstano pucanje veze 30-60s radi onda crkne na par minuta i tako nekih 20-30min. Tad sam restartao router i bilo je dobro nakon toga, ista stvar se desila danas popdne al restart routera nije pomogao tako da vjerojatno nije ni pon, nego je samo proslo nakon odredenog vremena kao i danas. Tak da me zanima zbog cega se to dogada, jel je izrazito iritantno buduci da radim od doma, pogotovo kad se to desi tijekom sastanka.

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanL 23 September 2023, 11:54

Pogledaj original

Odgovora 9

Razina korisnika 2
Bedž

Zanimljivo…

Pitanje puca li tebi ostvarena internet veza znaći jel user puca ili ti puca pon?

Još jedna stvar me zanima kad ti se desi jesi li pokušao na nekom drugom uređaju testirati internet tipa laptop mobitela pc tv ili nesto slicno?

Ovo me zbunjuje da ni reset opreme nije pomogao.

Sorry al ne kuzim tvoje pitanje. Probano je na vise uredaja destkop(eth),2 laptopa(eth, wifi),2 mobitela(wifi) na svima je isti problem u to vrijeme. Znaci problem je negdje moj router-centrala ocito.

Razina korisnika 1
Bedž +3

@exzzy poteškoću s pucanjem internet veze trebaš prijaviti našem tehničkom odjelu pozivom na 0800 091 091. 

Razina korisnika 2

Potpuno ista stvar,baš smo dobili optiku u Zelini i ne samo meni, već hrpu ljudi se ista stvar događa(vrlo često u isto vrijeme više ljudi), Internet stane na desetak minuta ili pada gore dole,znači ne prolazi ping prema ničemu,u A1 rotuer uredno konecija za wan stoji spojena.Podrška nema pojma, vele da ne vide nikakv promet al da je sve spojeno  i to je to.(restart A1 routera i sve radi i uglavnom proradi )

I još me dodatno nervira resitiranje rotuera onako bezvze u podne ,kad se spojim u sučelje vidim da je primo reset preko ACS I onda mi izbriše sve postsvke(port forward itd)

 

Baš se bavim informatikom i postavili smo već A1 u par firma i kolegama i prijateljima  i svima se događa ista stvar.

 

Nadam se da će brzo više to riješiti i isto tako dat nam mogućnost bridge mode bilo kakvog ili još bolje da možemo skroz zaobići vaše rotuer i spojiti dirketno u svoju opremu.

Razina korisnika 2

Evo opet ista stvar, internet počne pucat i do restarta routera se ne smiri.

Spojim se u router i u istom trenu kad je počelo pucat vidim u logu

 

2023-10-04 10:41:58 [Error][Alarm-Log] AlarmID:303501,AlarmLevel:Error,OLT started to issue XML configurations
2023-10-04 10:41:59 [Error][Alarm-Log] AlarmID:303502,AlarmLevel:Error,OLT successfully issued XML configurations

 

Znači da  A1 sa svoje strane šalje nekakvu konfiguraciju u router i u tome trenu sve stane.

 

Zovem podršku vele netko može doći u ponedjeljak, što je 6 dana, kolega sa posla prijavio isti problem prije par dana i dolazi mu tehničar  baš danas zamijeniti router al i sam tehničar veli da nije do routera sigurno problem.

 

Jel može netko u a1 provjeriti što se događa a ne da dobivam podršku koji ništa nezna i tehničar samo mijenjaju routere u kojima očito nije problem?

Ista stvar kao kod Ivice ,Sveti Ivan Zelina

Dva puta mjenjali modem al nema pomoci ,nova infrastruktura a puca koda je 100 godina stara,koji je smisao onda placat racun a nemam normalan internet?

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Ivano, žao mi je čuti ako imaš poteškoće s korištenjem naše usluge. Možeš li nam samo javiti podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bismo napravili detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj.

Pozdrav @Ivano, žao mi je čuti ako imaš poteškoće s korištenjem naše usluge. Možeš li nam samo javiti podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bismo napravili detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj.

Nije to samo moj slučaj,to je slucaj cijelog grada

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ekipa, svi koji koristite A1 uslugu i uočite nepravilnosti u radu ili biste htjeli nešto s tehničke strane provjeriti s nama, opcija je ili javiti se pozivom na besplatan broj 0800 091 091 i birati broj za Tehničku podršku ili nam se javiti privatnom porukom OVDJE uz šifru korisnika s računa ili OIBom vlasnika priključka, adresom i kontakt brojem.

Odgovori