Riješeno

optika dostupna dve kuce dalje, meni nije

  • 19 December 2022
  • 17 odgovora
  • 439 pregleda

Pozdrav,

 

Prije par tjedana provedena je opticka mreza u Jezdovcu (Lucko).

Dostupna je usluga svim kucama oko moje i opticki kablovi vise sa 2 stupa pored moje kuce,  ali A1 ekipa uporno javlja kako mene i kucu do mene nije moguce spojiti jer usluga nije dostupna.

Udaljenost zracne linije od stupa desno do krova kuce je cca 30 metara, dok je sa lijeve strane cca 18 metara…

Je li moguce ista napraviti da se moja i susjedova kuca spoje na optiku?

 

 

icon

Najbolji odgovor od keki 19 December 2022, 22:30

Pogledaj original

Odgovora 17

Razina korisnika 2
Bedž

Ajmo redom ovako:

  1. Kolika je udaljenost od kuće koja ima dostupnost optike do tvoje/susjedove koja nema optiku?
  2. Druga stvar radi li se o obiteljskoj kući ili nekoj kući sa više stanova?
  1. Ako je sve blizu i sve ispred kuće kako kažeš moj prijedlog ti je slijedeći:

-Sve poslikaš, objasniš situaciju detaljno i pošalješ im to sve u formi prigovora na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr

Zakoni rok da se očituju je 15 dana.  I obavezno traži konkretan odgovor da te ne zeznu sa onim frazama trenutno se radi na proširenju mreže i slično.

Ovdje isto ako ti se ekipa javlja na forumu pošalji nam poruku ovdje pa ćemo odgovoriti to isto zaboravi. I ja sam im slao privatne poruke da provjere pa sam čekao 25 dana na odgovor i nisam ništa dobio sve nekakve gotove šprance. Samo ti prigovor pošalji njima na navedenu mail adresu i sve će ti biti jasnije kroz desetak dana.

  1. Susjedova cca 20 metara, moja oko 50 metara.
  2. sve su obiteljske kuce

Probam 3. pa cu vidjeti sko kazu. Realno je sitacija cista, dodes vidis, potegnes kabel i spojis. Ne vidim neki problem.

Hvala za savjet.

 

Zaboravi, to im je fora...3-5 godina ništa od toga.

Razina korisnika 2
Bedž

Zaboravi, to im je fora...3-5 godina ništa od toga.

Sve se to da riješiti samo treba imati znanja i volje 😉

Dobio ovo kao odgovor:

izvršenom provjerom u sustavu sam utvrdila, da kako i Vi tvrdite, optika je dostupna na Vašoj adresi.

Kako nismo imali mogućnosti pokrenuti zahtjev za realizaciju, proslijedili smo zahtjev prema kolegama na izgradnju mreže, te je utvrđeno kako će biti potrebna nadogradnja.

Prema navedenom zahtjevu, kolege s odjela za planiranje i projektiranje su preuzeli zahtjev na obradu te po izvršenoj provjeri ćete biti povratno obaviješteni telefonskim putem.
 

Napisao sam ovo dolje pa cekam novi odgovor:

Zahvaljujem na dostavljenom odgovoru, no nisam dobio potpuni odgovor.

Molim vas slijedece informacije:

1. kada cete me kontaktirati?

2. kada i kako mogu predati zahtjev za optiku?

3. U kojem roku mogu ocekivati spajanje na optiku?

 

Razina korisnika 2
Bedž

Kakve veze ima nadogradnja sa ovime  nije mi jasno.

Ako su kuće prije tebe i poslije tebe pokrivene onda i ti moraš biti pokriven bez iznimki.

Trebaš imati živce i sa njima sve pismeno putem maila. Ja sam tražio pismeni odgovor za svoju adresu u 3/22 napisali su kako se ispričavaju na dugom cekanju odgovora i da će optika biti dostupna u 11/22. Sredinom 10/22 poceli su kablove provlaciti i ovi prodajni predstavnici poceli ljepiti letke i stavljati u kasliće obavijesti. Optika mi je instalirana 11.11.2022 i mogu reći da sam oduševljen sa svime.

Razina korisnika 1
Bedž +3

Dobio ovo kao odgovor:

izvršenom provjerom u sustavu sam utvrdila, da kako i Vi tvrdite, optika je dostupna na Vašoj adresi.

Kako nismo imali mogućnosti pokrenuti zahtjev za realizaciju, proslijedili smo zahtjev prema kolegama na izgradnju mreže, te je utvrđeno kako će biti potrebna nadogradnja.

Prema navedenom zahtjevu, kolege s odjela za planiranje i projektiranje su preuzeli zahtjev na obradu te po izvršenoj provjeri ćete biti povratno obaviješteni telefonskim putem.
 

Napisao sam ovo dolje pa cekam novi odgovor:

Zahvaljujem na dostavljenom odgovoru, no nisam dobio potpuni odgovor.

Molim vas slijedece informacije:

1. kada cete me kontaktirati?

2. kada i kako mogu predati zahtjev za optiku?

3. U kojem roku mogu ocekivati spajanje na optiku?

 

Čim kolege dobiju sve potrebne informacije, povratno će ti se javiti. 😄 Točno vrijeme javljanja, nažalost, ne znamo jer ovisi o puno faktora, ali potrudit ćemo se da to bude riješeno što prije. 🙂

Nakon što sva potrebna nadogradnja bude realizirana, moći ćemo pokrenuti zahtjev za instalacijom optike na tvojoj adresi. 🙂

Razina korisnika 2
Bedž

Dobio ovo kao odgovor:

izvršenom provjerom u sustavu sam utvrdila, da kako i Vi tvrdite, optika je dostupna na Vašoj adresi.

Kako nismo imali mogućnosti pokrenuti zahtjev za realizaciju, proslijedili smo zahtjev prema kolegama na izgradnju mreže, te je utvrđeno kako će biti potrebna nadogradnja.

Prema navedenom zahtjevu, kolege s odjela za planiranje i projektiranje su preuzeli zahtjev na obradu te po izvršenoj provjeri ćete biti povratno obaviješteni telefonskim putem.
 

Napisao sam ovo dolje pa cekam novi odgovor:

Zahvaljujem na dostavljenom odgovoru, no nisam dobio potpuni odgovor.

Molim vas slijedece informacije:

1. kada cete me kontaktirati?

2. kada i kako mogu predati zahtjev za optiku?

3. U kojem roku mogu ocekivati spajanje na optiku?

 

Čim kolege dobiju sve potrebne informacije, povratno će ti se javiti. 😄 Točno vrijeme javljanja, nažalost, ne znamo jer ovisi o puno faktora, ali potrudit ćemo se da to bude riješeno što prije. 🙂

Nakon što sva potrebna nadogradnja bude realizirana, moći ćemo pokrenuti zahtjev za instalacijom optike na tvojoj adresi. 🙂


Ako nemaju relevatne i potpune informacije bolje da ni ne odgovaraju odmah korisniku jer sve to izgleda kranje neprofesionalno. Svatko se može strpiti dva tri dana više ako želim potpun i jasan odgovor.

Ovdje je glavno pitanje o kakvoj se ovdje nadogradnji radi. Ako su kuće prije i poslije pokrivene samo ove dvije nisu iskreno nema mi smisla.

Zaboravi, to im je fora...3-5 godina ništa od toga.

Sve se to da riješiti samo treba imati znanja i volje 😉

Neda se to riješiti.

Update:

Nakon cca 5 mjeseci redovitog mailanja, dobio sam stup i dovukli su optiku na njega.

Od proslog vikenda mi je usluga dostupna na adresi.

Predao sam zahtjev i trebali su danas doci spojiti, no vidi cuda, niti su dosli niti su javili da nece doci.

Sad opet pozivanje slizbe za korisnike i slanje mailova :-)

No nije sve crno naravno, razlog zasto ovo pisem je da ekipa cuje iz prve ruke kako se upornost ipak isplati.

Trajalo je, ali nije 3-5 godina kako je netko napisao :-)

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@sburic, žao mi je čuti da tehničar nije došao. Ako u međuvremenu nisi kontaktirao službu za korisnike pošalji nam svoje podatke OVDJE kako bi provjerili što se dogodilo.

@A1_Manuela već sam zvao telefonski i poslao mail. čekam da mi netko javi novi termin 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Eto, znači iduće javljanje na forum će biti poslano brzinom od 1Gbps.. :D

 

Na žalost druga ekipa se obično čeka 2 tjedna, nadam se da će ovog negdje uhvatit da se vrati gdje je trebao doći danas.

Hoce ako se mene pita ;-)

Javim se sa optike, kad dode 🙏

Od jutros napokon optika :-)

Razina korisnika 6
Bedž +6

dobrodošao! :otvara-šampanjac:

što si nisi uzeo 1gbps, ionako ti je prvih 6 mjeseci free ;)

i kako si zadovoljan sa instalacijom, jesu i kod tebe dosta neuredno to obavili kao kod mene? (da, ja sam nakon njih 2-3h skrivao kablove po sobi i vezao za gredu viseće kablove na tavanu)

Nisam vidio potrebu za 1Gpbs

Znam da je prvih 6 mj free, al ne skidam cudesa danonocno pa atvarno ne trebam toliko.

Ako se pokaze potreba lako napravim zahtjev za 1Gbps.

Instalacija je super. 
doduse ja sam sve pripremio i provukao buzir sa tavana do prizemlja vani po fasadi (imam samo stiropor i ljepilo pa je bilo no brainer).

A ostale kablove koji su izvan buzira decki su lijepo povezali i stavili kukice.

Cak sam i slikao;-)

 

 

Odgovori