Optički Kabel Zagreb, Remetinec

  • 20 November 2023
  • 7 odgovora
  • 170 pregleda

Znači ovako. 

Prošli mjesec smo imali problema s internetom, pucala veza svako malo. Živimo u kući u Remetincu, Zagreb.

Na prijedlog tehničara prešli smo na optički kabel. 14.11 nam dolaze tehničari, postave novi kabel, nove uredaje, i kažu u roku 24 sata će proraditi usluga. Naravno, prošlo je 5 dana i usluga nije proradila, znači 5 dana nema interneta nema programa. Mi 5 dana zovemo sluzbu za korisnike, i svaki njihov odgovor prosljedit ćemo problem tehničarama i da povratno očekujemo njihov poziv .Niti nas je itko kontaktirao niti nam itko zna reč točno što je problem. Dali je to normalno, da toliko čekamo uključenje usluga??? U čemu je kvaka.... i ti do nikog nemožeš doći  nego samo šalji dalje kad zoveš sluzbu za korisnike.

Katastrofa!!!!! 

 

​​

 


Odgovora 7

Razina korisnika 6
Bedž +6

Kaj to znači na prijedlog tehničara?

A Ugovor? Po ugovoru se uključuju usluge, ne na prijedlog tehničara 🙄

Razina korisnika 2
Bedž

Znači ovako. 

Prošli mjesec smo imali problema s internetom, pucala veza svako malo. Živimo u kući u Remetincu, Zagreb.

Na prijedlog tehničara prešli smo na optički kabel. 14.11 nam dolaze tehničari, postave novi kabel, nove uredaje, i kažu u roku 24 sata će proraditi usluga. Naravno, prošlo je 5 dana i usluga nije proradila, znači 5 dana nema interneta nema programa. Mi 5 dana zovemo sluzbu za korisnike, i svaki njihov odgovor prosljedit ćemo problem tehničarama i da povratno očekujemo njihov poziv .Niti nas je itko kontaktirao niti nam itko zna reč točno što je problem. Dali je to normalno, da toliko čekamo uključenje usluga??? U čemu je kvaka.... i ti do nikog nemožeš doći  nego samo šalji dalje kad zoveš sluzbu za korisnike.

Katastrofa!!!!! 

 

​​

 

Tu mi puno toga nije jasno u ovoj prici.

Prvo koliko sam shvatio sa barka ste prešli na optiku na prijedlog tehničara koji je vjerojatno sam unio zahtjev. Što je razumno ne znam tko bi normalan ostao na bakru ako ima mogućnost optike.

Tehničar ako je bio kod Vas u kući ne može izaći Van dok se ne uvjeri da usluga radi. Ako je postavio svu opremu (opticki kabel ruter stb prijamnik) onda je morao i odmah provjeriti jel usluga radi ukoliko ode da usluga ne radi onda tu postoje drugi problemi koji Vam se direktno moraju komunicirati.

Ono što bih Vam preporucio je pisani prigovor na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr

Bitno je da navedete sve bitne informacije.
Po meni mislim da ovako možete cekati mjesec dana i nece biti nista.

 

Kaj to znači na prijedlog tehničara?

A Ugovor? Po ugovoru se uključuju usluge, ne na prijedlog tehničara 🙄

Ma naravno da je prvo bio ugovor.

A tehničar koji je bio kod nas na popravku zbog 1problema a to je pucanje veze konstantno. On je predložio da se prebacimo na optički.😁

 

 

Znači ovako. 

Prošli mjesec smo imali problema s internetom, pucala veza svako malo. Živimo u kući u Remetincu, Zagreb.

Na prijedlog tehničara prešli smo na optički kabel. 14.11 nam dolaze tehničari, postave novi kabel, nove uredaje, i kažu u roku 24 sata će proraditi usluga. Naravno, prošlo je 5 dana i usluga nije proradila, znači 5 dana nema interneta nema programa. Mi 5 dana zovemo sluzbu za korisnike, i svaki njihov odgovor prosljedit ćemo problem tehničarama i da povratno očekujemo njihov poziv .Niti nas je itko kontaktirao niti nam itko zna reč točno što je problem. Dali je to normalno, da toliko čekamo uključenje usluga??? U čemu je kvaka.... i ti do nikog nemožeš doći  nego samo šalji dalje kad zoveš sluzbu za korisnike.

Katastrofa!!!!! 

 

​​

 

Tu mi puno toga nije jasno u ovoj prici.

Prvo koliko sam shvatio sa barka ste prešli na optiku na prijedlog tehničara koji je vjerojatno sam unio zahtjev. Što je razumno ne znam tko bi normalan ostao na bakru ako ima mogućnost optike.

Tehničar ako je bio kod Vas u kući ne može izaći Van dok se ne uvjeri da usluga radi. Ako je postavio svu opremu (opticki kabel ruter stb prijamnik) onda je morao i odmah provjeriti jel usluga radi ukoliko ode da usluga ne radi onda tu postoje drugi problemi koji Vam se direktno moraju komunicirati.

Ono što bih Vam preporucio je pisani prigovor na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr

Bitno je da navedete sve bitne informacije.
Po meni mislim da ovako možete cekati mjesec dana i nece biti nista.

 

E pa ja se u kablove baš i ne kužim niti se zamaram s tim. I tehničari su bili, priključili sve i rekli nam da će kroz 24 sata proraditi internet. Ali 5 dana i nije proradio . I da mogao je ostavit staru opremu i tek kad uključe uslugu nazvati i reče možete priključiti novi ruter. Po meni malo aljkav posao od strane tehničara o od strane sluzne za korisnike niš koristi, bez uvrijede ikome!!!! Jel kad zovemo jedno te isto govore . Znam da nije do njih ,nije do tehničara ...nije do nikog al bitno da ti plaćaš uslugu koje nemaš.

U tom je i je poanta da i mene zanima ako ima drugi problem da mi kažu.

Ali oni uporno govore da se strpimo 🤦

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nije mogao, jer su tehnologije drukčije i nisu kompaktibilne.

Khm, kaj se tiče samog uključenja, očito A1 mora još nekaj napraviti sa svoje strane da bi vam usluga proradila, a tad nema roka do kad vam usluga uistinu i treba proraditi, ako to nešto uključuje i drugog operatera (HT pretpostavljam).

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Ena 1234, mi ćemo provjeriti što se dogodilo s priključenjem usluge i povratno te kontaktirati pa te u tu svrhu molim da nam OVDJE pošalješ ime i prezime vlasnika usluge, adresu priključka, šifru korisnika ili OIB vlasnika te kontakt broj. 

Evo , nakon 10 dana mi i dalje nemamo uslugu A1 programa i internet. Nakon što smo prešli na optički kabel.

Rečeno nam je da tehničari moraju opet izaći na teren , ali njih nema.

 

 

 

 

Odgovori