Najbolji odgovor od A1_Marko
Pogledaj originalOdlazni pozivi
24.07.2017 presli smo na vip,od tada nam ne rede odlazni pozivi.Sve smo pokusali od promjene homeboxa,kablova itd.i dalje ne radi.Smatram da ovo nije u redu,da placam uslugu koju ne koristim.Molim vas da se problem riješi što prije,u protivnom ču tražiti raskid ugovora,a ako bude potrebno obratiti se i udruzi Potrošač.
@Marina iz objavljenih postova na forumu kolege u tehničkoj podršci ne mogu znati o kojoj se liniji radi, pa tako ni započeti rješavanje.
Molim te da poteškoću prijaviš pozivom Službi za Korisnike, odnosno tehničkoj podršci ukoliko već nisi.
Molim te da poteškoću prijaviš pozivom Službi za Korisnike, odnosno tehničkoj podršci ukoliko već nisi.
Pozdrav @Marina,
malo sam provjerio tvoju prijavu i malo mi je čudan tvoj navod jer vidim da je problem sa odlaznim pozivima riješen.
Molim te pošalji mi privatnom porukom kontakt broj, pa da napravimo još jednom provjeru.
malo sam provjerio tvoju prijavu i malo mi je čudan tvoj navod jer vidim da je problem sa odlaznim pozivima riješen.
Molim te pošalji mi privatnom porukom kontakt broj, pa da napravimo još jednom provjeru.
Evo riješeno je. Problem je bio u tonskom biranju na telefonu.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.