Riješeno

..molim pomoc

  • 2 February 2019
  • 4 odgovora
  • 993 pregleda

  • Forum rekreativac
  • 7 odgovora
...od 23.01.2019. sam skolopila ugovor homebox duo na 24mj i sve ok ali sam primjetila da mi se nocna opcija broji tj, nije besplatna
jedno 7-8 puta sam zvala ali nikakve promijene jer usluga je aktivirana i sve je u najboljem redu!
jucer u je majstor iz korisnicke cak savjetovao..pa uzmite si dodatnih 100G ak vam nebu dosta!
razgovor sa sluzbenikom je bio u 13.55 i nadam se da je snimljen pa se moze provjeriti!
al ok i to a ovo..moze mi netko ovo objasniti:




icon

Najbolji odgovor od A1_Petra 4 February 2019, 14:13

Pogledaj original

Odgovora 4

evo da javim epilog...nakon puno dana(od 23.01.) situacija je dosla k sebi!
objasnjeno mi nije nista jer kaj bi A1 bil nekaj kriv,ne?
eto..nadam se da je ovo moje zadnje zvanje upomoc ...

(e a o SZK bi se fakat dal šundroman napisati kakvih sve kreatura ima..isssssss..)
Razina korisnika 1
Bedž +1
Pozdrav maska. Poteškoću sa potrošnjom sam proslijedila kolegama iz odjela tehničkke podrške. Kolege će ti se nakon detaljne provjere povratno javiti.
nitko...pa evo jos

ova je zadnja

Odgovori