Kvaliteta interneta se znatno smanjila u zadnja tri dana bez znanog razloga

  • 19 Travanj 2021
  • 6 odgovora
  • 189 pregleda

Pišem ovu temu jer trebam pomoć, barem objašnjenje.
Sve je počelo zadnje subote. Palim PC, kuham si čaj, nemam ništa konkretno za raditi. Uočim da računalo nije povezano s internetom zbog nekog razloga, pa se ponovno spojim na mrežu. Palim Google Chrome, osjećam da je sporiji nego inače. Ne mislim o tome puno, pa otvaram kartice koje obično koristim - Discord, Roblox.. I ovima treba malo više vremena da se učitaju. Malo mi je čudno, pa odem na speedtest da vidim je li mi se internet usporio. 16 mbps-a, ništa novo, normalna brzina.
Ne mislim o tome puno, pa se vraćam onome što sam započeo. Igra mi se Roblox. Palim igricu koju uvijek igram. Ovdje dolazi problem. Nakon jedva dvije minute, sve se zamrzava, izbačen sam iz igre zbog interneta. Pokušavam ponovno, ali nakon dvije minute - ista priča. Ovo se prije nije događalo, jer mi je internet uvijek bio ograničen na 10-19 mbps-a na dan, što mi je govorilo da problem vjerojatno nije bio u brzini interneta. Raspitujem prijatelje preko Discorda imaju li slične probleme. Kažu da im je internet spor, ali ne sporiji nego inače. Dobro, možda je stvar u igrici, pomislim, te idem pronaći drugu. Igrao sam jedno 5 minuta, i onda me opet izbacilo. Pomislio sam da bi trebalo resetirati router, sve iskopčati i opet ukopčati, izvaditi stik koji mi daje internet i staviti ga natrag, ponovno se spojiti na mrežu. Znate, sve ono što ljudi bez ikakvog stvarnog znanja o internetu rade kad je spor. Google je malo brži. Mislim da je proradilo i nekako sam uzbuđen jer sam mislio da sam popravio internet. Ali, to naravno nije bio slučaj. Sad opet idem igrati onu prvu igru. Sad mi nije ni ušlo, nego sam samo dobio error. Prvo na googleu, onda od sustava windows. Aha, super. Idem osvježiti stranicu, da, to bi moglo proraditi. Ali sad se neće učitati, već je u tijeku pronalaženje problema od strane googlea Preusmjeren sam na neku jadno dizajniranu stranicu od Vipa gdje “pronalazi mrežu” i spaja internet, nije baš da je išta promijenilo. E sad, malo promislim i shvatim da se ovako što događalo prije, ali prošlo bi nakon nekoliko sati. Ovo je trajalo cijeli dan, i još traje. Ne znam zašto se ovo događa, je li pala mreža? Je li mreža preopterečena? Ne razumijem se u internet, ali želim objašnjenje, jer ako će biti ovako za stalno od sad, stvarno ne znam kako ću ja išta moći raditi.. Također želim znat (nevezano uz temu) zašto je moj internet uvij brz 10-19 mbps-a, kada sam pročitao u svojstvima da bi trebao ići čak do 117 mbps-a. Možda je ovo zbog moje lokacije (Osječko-Baranjska županija, Našice), stvarno ne znam. Nego, hvala ako ste ovo pročitali, nadam se da barem netko zna u čemu je ovdje stvar. Također se ispričavam za loše pisanje, novi sam u forumima.


Odgovora 6

Razina korisnika 1
Bedž

To imaš njihov router i u računalu stick koji ti služi da se povežeš na wireless tog routera? 

Ili je to data stick u kojem je sim kartica, pa ni nemaš wi-fi?

 

Ako je ovo prvo, možda te stick zeza - je li isti problem i na drugim uređajima koji se spajaju na wi-fi?

 

Ako je data stick sa sim karticom bi bilo dobro da isprobaš sim karticu u nekom drugom uređaju ako možeš, ili sam stick u nekom drugom računalu. Pokušati eliminirati što više mogućnosti.

 

Pprema potrebi na kraju nazvati podršku ako nigdje nikako ne radi n, ali pripremi neke podatke - model routera/sticka, oib vlasnika, serijski sim kartice...

To imaš njihov router i u računalu stick koji ti služi da se povežeš na wireless tog routera? 

Ili je to data stick u kojem je sim kartica, pa ni nemaš wi-fi?

 

Ako je ovo prvo, možda te stick zeza - je li isti problem i na drugim uređajima koji se spajaju na wi-fi?

 

Ako je data stick sa sim karticom bi bilo dobro da isprobaš sim karticu u nekom drugom uređaju ako možeš, ili sam stick u nekom drugom računalu. Pokušati eliminirati što više mogućnosti.

 

Pprema potrebi na kraju nazvati podršku ako nigdje nikako ne radi n, ali pripremi neke podatke - model routera/sticka, oib vlasnika, serijski sim kartice...

Da, imam stik koji mi omogučava da se spojim na internet, prije sam vjerujem imao ethernet kabel, no onda sam zamijenio sa stikom, odnosno USB-om zato što je kabel bio malo ne praktičan jer sam ja kat više od routera. I ono drugo, vidio sam ovaj problem samo na računalima u kući, a na mobitelima, barem na mom sve radi dobro. Također sam zaboravio spomenuti da postane malo bolje predvečer, ali sljedeći dan je proživljavanje svega istoga ispočetka. Mislim da imam karticu negdje, probat ću to što si rekao, ili sam stik. Hvala za odgovor btw, vidjet ću kako će biti još danas pa da nazoven podršku,

 

status update: pronašao sam ethernet kabel koji sam koristio prije usba i izgleda da je stanje malo bolje, brzina interneta je ista, prilično sam siguran da je problem u stiku
Uređemo: zaboravi sve ovo ništa se nije promijenilo

 

Razina korisnika 1
Bedž +3

@tri_tocke možeš li nam se javiti OVDJE za provjeru? Dostupni smo i na besplatnom broju 0800 091 091.

Fotografija stranice na koju sam redirectan

Još jedan update: Otkrio sam da je ovo slučaj u cijeloj kući te utječe na svaki uređaj neovisno o položaju rutura ni bilo čemu drugom u smislu opreme. Također, sve češće me “redirecta” da onu stranicu od Vip-a, za koju sam otkrio da ima nešto sa spajanjem na mrežu, mislim da ovo znači da mi se mreža, ne samo što je nevjerojatno “spora” (iako je brzina u mbps-u normalna), stalno prekida zbog nekog razloga. Nekad bude bolje ovisno o vremenu danu, ali često samo na par minuta. U čemu je ovdje problem, stvarno ne znam. Možda nismo platili internet za ovaj mjesec ili nešto, ne razumijem se ja u to.

Razina korisnika 1
Bedž

Ako malo radi pa malo ne nije povezano s računima.

Ovo po opisu kao da ti puca veza, a ovaj HG658 je Huawei router za DSL priključke ako se ne varam.

Javi se tehničkoj podršci (ako već nisi).

Odgovori