Produžio sam ugovor 5.5.2017. i još mi nije stigao novi homebox uređaj.Mislim da je krajnje vrijeme da se to dogodi.Neću ni pisati koliko puta sam zvao službu za korisnike i svaki puta ponovno ispočetka pričao priču svakom agentu koji se javi da ne kažem gubio vrijeme samo dok se uopće jave.I naravno svaki put mi kažu pogledat ću pa ću vam se javiti....blablabla.Ali nažalost nitko se ne javlja poslije nakon toga. Ugovor mi je radio Agent Ivan kojemu sam preko vaših agenata koji bi se javili poslao mail da mi se javi ali ništa od toga.Danas je nažalost već 3.7.2017. Ja još uvijek nemam novi homebox uređaj. Mislim da bi nakon svega trebao dobiti nekin bonus jer sam dugogodišnji pretplatnik i mobilne mreze.
Kad ću konačno dobiti novi homebox uređaj?
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.